Ga naar inhoud

PU.NL'S BESTE QUOTES 500


VictorDu

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Heeft iemand een Trekken Door Trees code voor me? <3 Maanweeeeeeel

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
OMGWTFBBQ verdient toch nog wel even die vermelding. Maanwel >Er staan allemaal busjes op het schoolplein waarin allemaal foto's gemaakt worden. Hoe weet ik of het de schoolfotograaf of OMGWTFBBQ is? :s **OMGWTFBBQ** >Wees niet ban Maanwel. Ik sta nu met mijn busje op het Vaticaan, daar is het blijkbaar niet strafbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
>Ze moet iets doen om te zorgen dat je naar die hulpgroep autisme blijft komen

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
>Sinds harde woorden door alle klere instanties ook als geweld worden gezien enige wat melden doet is werkgelegenheid creëren voor een volslagen parasitaire sector dat er uitsluitend bestaat door middel van liegen en bedriegen Met dank aan Maanwel. Zonder die bump was deze wellicht verloren gegaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>bedankt voor je advies! was maar een grapje hoor haha. Ik schaam me totaal niet, maar een beetje galgenhumor is altijd leuk! Je hebt helemaal gelijk. Het is gewoon idioot als je moet schamen als je geen vriendin hebt gehad, maagd , groen of weet ik veel wat ben. Programma's zoals ik heb het nog nooit gedaan en oh oh cherso geven vooral jongeren een totaal verkeerd beeld van alles. Ook drank en drugs doet daar aan mee. Tuurlijk het is een lekker nummer an sich, maar ik vind het respectloos om je meisje,je bitch te noemen , maar ik draaf weer te ver door denk ik
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...