Ga naar inhoud

Wie gaat die nieuwe 3DS kopen?


Mehmet Ozkan

Aanbevolen berichten

Ik vraag aan iedereen hier in power unlimited website, wie gaat die nieuwe 3DS kopen voor z'n Nintendo verzameling? Ik ga hem ieder geval niet kopen, het is mij niet nodig met die nieuwe functie. Alsof echt een nieuwe 3DS, maar het is het echt niet. Ik hou het gewoon met die Nintendo 3DS XL gewoon bij. Ik heb het niet nog een keer van die 3DS nodig. Het is gewoon overbodig met die nieuwe functie. Die ingebouwde circle pad pro is gewoon te laat en overbodig vind ik, want namelijk ik had toen MH3U gekocht met losse circle pad pro en dus daarom heb ik die nieuwe 3DS niet nodig. Ik ben gewoon blij met mijn Nintendo 3DS XL hoor!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort rotstreken hebben ze al gelapt op handhelds sinds de gameboy color. Telkens weer een upgrade voor een handheld die dezelfde spellen speelt. Als je de eerste versie kocht wordt je gewoon flink genaaid. Eigenlijk hetzelfde als je een street fighter game koopt, en het niet de super ultra mega editie is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon niet leuk voor de mensen die echt van Nintendo houden, elke keer updgrades. Waarom geen upgrade downloads i.p.v kopen van een nieuwere versie 3DS, Nintenda valt niet makkelijk uit mijn ogen voor interesse. Maar als het zo door gaat, weet ik niet wat het gaat gebeuren voor mij. Want ik ben grootste Nintendo fan :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er geen moeite mee. Later komt er zo'n New 3DS LL echt nog wel in huis, maar ik zie nog geen reden. Amiibo's koop ik pas later tot ik een goeie reden heb, want voor Super Smash Bros 4 vind ik het tot nu toe toch echt onzin. Ben geen collector (behalve van game hoesjes), dus ja. Zie het gewoon als een nieuw model. Ik vind alleen wel dat de timing erg raar is. Nu gaan mensen wachten tot 2015 die nog geen 3DS hebben voor het nieuwe model, terwijl ze hem met Smash zouden kopen. Achja.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>29 Het punt is, sommige games die gaan uitkomen kunnen alleen op de nieuwe 3DS'sen worden gespeeld omdat die betere hardware heeft. Tot nu toe alleen Xenoblade Chronicles. En die wil ik dus niet op me handheld spelen. Lijkt me sterk dat third parties gaan ontwikkelen voor de New 3DS, aangezien de 3DS al gigantisch veel heeft verkocht. Denk niet dat iedereen wilt overstappen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...