Ga naar inhoud

De grote FIFA 15 Topic


lsichtman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vind hem zelf lekker spelen hoor! Dribbelen voelt goed, de sfeer is top, spelhervattingen zijn op de next-gen iig vele malen sneller nu, en het schieten voelt ook realistischer. Ook fijn dat de keepers nu geen tot weinig derp momenten hebben die leiden tot stomme doelpunten. Qua graphics nog weinig echte verbetering gezien t.o.v. 14, maar dat is ook vooral denk ik omdat het nog geen opgepoetste versie is, zo is balotelli bijv. nog niet in Liverpool.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er niet veel op de ps4 is koop ik hem wel en omdat pes pas in november uitkomt. Hoop wel dat ze alle tranfers in orde maken en ook wel updates beschikbaar worden. Ook ben ik benieuwd of de curve bal niet zo overpowered is en de keepers wat slimmer en moeilijker zijn. Heb wel een hekel aan dat 100 chemischtry systeem. Nu heeft iedereen of duitsland of allebetere spelers van de premier leageau. Vind moeilijk te zeggen welk team ik ga beginnen als carriere. Ach nog even volhouden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt heel blij met de demo! En dit schijnt zelfs nog een oude build te zijn. Al die kleine dingetjes en schoonheidsfoutjes die fifa 14 wel had zijn nu echt opgepoetst. En die emoties zien er echt al heel vet uit. Verdedigers die hun keeper aanmoedigen bij een vrije trap, de celebrations met 10 man en al die kleine subtiele dingetjes. En heb je dat gras gezien, damn. Enige minpuntje was dat de spelers na het winnen van de strafschoppen na verlenging heel nuchter van het veld afliepen en vervolgens met een cup in hun handen stonden. Ik had toch wel zo'n momentje zoals toen bij Krul op het WK verwacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe vind ik het een zeer fraaie en sfeervolle game, speelt erg goed. Erger me wel dood aan het gedribbel van de tegenstander. Ze blijven er maar mee rennen ook al kunnen ze hem overal kwijt, strontirritant. Meerdere malen per wedstrijd halen ze de achterlijn en dan proberen ze vanaf daar gewoon rustig voor het doel te komen, voorzetten ho maar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enkele potjes moet ik toch wel concluderen dat het allemaal beter is dat ik dacht. Moet wel toegeven dat het een beetje speelt zoals pes 13. Het passen is niet geprogrammeerd zoals fifa 14, alleen ben ik benieuwd hoe het online zal gaan met de dieptepass of de verdediger s echt nog zo dom zijn. Het snelle bevalt mij wel en ik denk dat ik met carriere met liverpool begin. de tactieken kun je nu ook met hartelust aanpassen. Het rare vind ik wel dat alle spelers qua breedte er hetzelfde uitzien. Yaya toure, drogba en kompany zien er niet zo groot en breed uit dan als ze echt zijn. Fysiek is dit jaar echt belangrijk en ik ga dan ook wel een sterk elftal proberen te maken met fut.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...