Ga naar inhoud

PS4 Destiny bundel prijzenoorlog


MaartenP

Aanbevolen berichten

Wellicht leuk om te delen! Gister ben ik na 4 maanden denktijd toch overgegaan in de aanschaf van een PS4. De reden van mijn twijfel is dat ik een hardcore PC gamer ben. Om eerlijk te zijn betaal ik nu niet bepaald veel om mijn games te kunnen spelen haha. Vrienden van me hebben allemaal een PS4, ik ben de enige de games op een PC. Om toch met ze samen te kunnen spelen ben ik toch maar overgegaan tot de aanschaf. Ik zat gister wat prijzen te vergelijken en zag dat Bol.com en de Media Markt de Destiny bundel had afgeprijsd naar 400,- euro. Vervolgens zag ik dat Wehkamp zijn bundel had afgeprijsd naar 430,- euro. Oftewel mijn bestelling werd geplaatst bij Bol.com. Hoef ik ook niet gelijk te betalen hehe. Vanmorgen keek ik even uit interesse naar Wehkamp. Daar staat de bundel nu te koop voor 389,- euro?! Dit is een euro goedkoper dan een losse PS4! Mijn bestelling is dus geannuleerd bij BOL.com (voor de 4e keer achtereenvolgend xD) en geplaatst bij Wehkamp. Ik bedoel dat 10tje verschil is toch mooi om alcohol voor te halen als ik de PS4 binnen heb! Zal deze prijzenoorlog nog verder gaan denken jullie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...