Ga naar inhoud

Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby


Suuselientje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 548
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Ik was idd aardig actief in de XY groep, maar moet bekennen dat ik deze delen toch wat minder fanatiek aan het spelen ben. Zit tegenwoordig bijna alleen nog maar te gamen op m'n Xbox One, of aan het huiswerk (zo'n master opleiding is toch aardig zwaarder dan een bachelor :/). Maar we kunnen binnenkort wat mij betreft weer eens een klein toernooitje houden. Zal mijn skill wel weer even van zolder halen:]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijke keuze inderdaad, ik zou zeggen haal beide games (X of Y en OR of AS). X & Y is vooral erg vernieuwend met character customization etc., terwijl ORAS juist erg nostalgisch is en de nieuwe features uit X & Y iets beter heeft uitgewerkt zoals dat je nu gewoon kunt lopen met de circle pad ipv dat je automatisch je skates gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst X en Y doen voor een nieuwe ervaring. Heb je het uitgespeeld en wil je meer, dan zou ik Omega Ruby of Alpha Sapphire halen. Houd er rekening mee dat het eerste een nieuw spel is en de tweede een remake. Bovendien, als je een verzamelaar bent heb je toch beide delen nodig (X of Y + OR of AS), en aangezien X en Y eerder uitkwam als nieuwste Pokémon speel je het ook nog "chronologisch". tl;dr: X/Y > OR/AS, want nieuw avontuur. Wil je meer uren speelplezier na uitspelen van X/Y? Haal dan vervolgens OR/AS.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf zeg X en Y. Characters customizen is cool, veel content, beter verhaal dan elke andere Pokémon game ooit (wel alsnog heel cliché, maar wat is daar mis mee?). Zelfs al heb je Ruby of Sapphire nog niet gespeeld, raad ik X & Y aan. Al zou je later toch wel echt beide games moeten spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Vers v/d pers, nieuwe manier om (voorlopig) bijna elke poke in je arsenaal te krijgen! http://www.ign.com/wikis/pokemon-omega-ruby-alpha-sapphire/How_To_Catch_Pokemon_Using_QR_Codes Een echt zware hack is het trouwens niet; je hebt geen speciale apparatuur of programma's nodig, het is gewoon een bug, zeg maar een 'achterdeurtje'. Eens even zien of ik hiermee alle gemiste event legendaries alsnog kan bemachtigen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gezien dit topic praktisch dood is en we tijdens het einde van XY toch een actief groepje hadden hier, probeer ik er op deze manier toch weer wat leven in te blazen. Wie is er down voor een Free for all op vrijdag 13 maart? We hebben 4 mensen nodig. Het leukst zou zijn als we er skype bij zouden gebruiken, maar zonder kan ook. Je mag elke pokemon die je wilt meenemen, als het maar geen Uber (smogon ranks) is. Meerdere rounds/ 2v2 erna zou ook nog kunnen. Er is altijd wel animo voor een FFA geweest, maar het is NOOIT gelukt. Welke datum dan beter dan vrijdag de 13de om deze vloek op te heffen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...