Ga naar inhoud

CDAB 59 [LIX] NIETS RIJMT OP HERFST, MAAR WEL OP FIETS


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Moet het even laten bezinken, maar Tjeerd, die zal ik eens contacteren. Thx Roan <3 Waarom contacteer je Ed niet gewoon? Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar gezien je laatste paar posts ga ik ervan uit dat het een zeer kwalijke zaak is die de PU veel schade kan berokkenen. Dat lijkt mij bij uitstek iets waarover Ed ingelicht moet worden. Mocht je er behoefte aan hebben dan kun je mij trouwens best vertellen wat er aan de hand is, via PM dan want het lijkt mij onnodig om zulke precaire zaken publiekelijk tentoon te stellen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gehad met het gezeik. Uhurus wil je weten waarom ze je steeds pakken? Omdat je hapt. Wil je weten waarom ze je verhalen afzeiken? Omdat ze niet zo goed zijn als je zelf denkt. Er Is niemand die ons tegen jouw opzet. Dat Is een vage hersenspinsel van je! Je zeurt de hele tijd dat er een groepje Is dat loopt te manipuleren maar de enige berichten naar andere users en naar de mods stuurt over hoe ze moeten denken over anderen. Van batmanjepper, squall of je gevreesde darknessfood heb ik nog nooit gehoord dat ze mensen lopen op te stoken d.m.v. rare berichten. Maar dit Is een soort psychopatisch trekje van jouw waardoor mensen je alleen maar meer uitlachen. En het gedoe met je verhalen? Wat jij een goeie schrijfstijl noemt, noemen anderen onbekwaam. Ik heb iemand je verhaal laten lezen die ervaring heeft met schrijven en ik zal zijn commentaar maar niet herhalen hier want dan raak je in een dip. Hou het erop dat ie niet bijster positief Was. Er zijn hier meer leden die dat aangeven maar je weigert te luisteren. Daarnaast wil ik je echt een keer vragen of je een X met een psycholoog wil gaan praten. Persoonlijk denk ik dat je er veel baat bij zal hebben. Vertel diegene alles inclusief je verdenkingen wat hier gebeurt. Echt het zal je goed doen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...