Ga naar inhoud

Sorry hiervoor


marCiano

Aanbevolen berichten

Maar deze comment verdient gewoon een eigen topic. Of een eigen website. Of heel veel geld. ''Ik zal mijn mening eens zeggen over Fox, het is een dikke schijnheiligaard, verdoken onder neutrale nietszeggende topics. Is er een conflict, komt hij zich moeien, en altijd kiest hij partij. Dat begint subtiel, en aks hij denkt dat niemand dit merkt, gaat hij verder. Hij geeft dan bijvoorbeeld raad, dat die andere zich bijvoorbeeld niet zo druk moet maken, terwijl hij wil zeggen dat je je teveel laat meeslepen. Dat zijn reacties uitlokken. Hij is alleen maar uit op conflicten, en compenseert dit door elders een comment vol oninteressante informatie te geven, zodat het niet opvalt. Hij is voortdurend op jacht naar conflicten, en kiest de zijde waar hij het meest bang van heeft. Denk niet dat je hem hierom kan vertrouwen als hij je steunt in dat conflict, feit is dat hij de andere dan beledigd. Al vanaf ik hem zag, wist ik wat voor een schijnheilige onderkruiper het was. Vertrouw hem niet. En nu zal hij er alles aan doen om terug normaal te doen, maar hij is een waardeloze conflictuitlokker. Hij probeert het slim aan te pakken, maar voor mij niet slim genoeg, ik zie er zo door.'' -Uhurus (2014)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, YES, een eigen topic en niet eens zelf gemaakt! xD Ik heb die idioot ooit, toen ik hier net twee dagen ofzo was, een parel voor het forum genoemd. Inmiddels weet ik dat Ouwehoerus totaal geen verschil kent tussen ironie, sarcasme of iets wat serieus bedoeld is, dus ik stel me voor dat ie die quote meteen boven z'n bed heeft gehangen. Naast een poster van Enzevil (z'n grote held) en wss Squall (z'n grote antiheld). Toen ik daarna zoals zovelen heel erg moe werd van al z'n zever topics, kreeg ik een reeks PM's met ongeveer dezelfde strekking als hierboven. Maar goed, reputation +1 dus! ^_^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, YES, een eigen topic en niet eens zelf gemaakt! xD Ik heb die idioot ooit, toen ik hier net twee dagen ofzo was, een parel voor het forum genoemd. Inmiddels weet ik dat Ouwehoerus totaal geen verschil kent tussen ironie, sarcasme of iets wat serieus bedoeld is, dus ik stel me voor dat ie die quote meteen boven z'n bed heeft gehangen. Naast een poster van Enzevil (z'n grote held) en wss Squall (z'n grote antiheld). Toen ik daarna zoals zovelen heel erg moe werd van al z'n zever topics, kreeg ik een reeks PM's met ongeveer dezelfde strekking als hierboven. Maar goed, reputation +1 dus! ^_^
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
Squalletje mijn klein kwalletje, je hebt gelijk. Je bent helderziende. Maar weet je wat? Ik ook. Jij bent als twee-jarige baby in een emmer met salpeterzuur gevallen waardoor je nu geen vlees en pezen meer hebt, maar een stelletje door gieren afgeknaagde kamelebotten. Carnaval en Halloween zijn je feestdagen, die waarop je volledig jezelf kan zijn. Dan kan je eens buiten komen zonder dat je op Stephen Hawkings lijkt die net in een tropische vijver vol vleesetende pranha's gedoken is. En nee, oma's extra paarse donsdeken voor de koude is niet genoeg om je knokige knieschijven erachtr te verbergen. Na tachtig jaar is 'de mot' er in gekropen. Doe eens een zwarte Ik zie je al vechten... Net Blade met een paarse stoffen doek (ipv een zwarte leren pitteleer) welke zijn knoken van zijn bovenarmen zo in het rond draat alsof je Bruce lee bent die een nunchaku hanteerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...