Ga naar inhoud

Het revolutionaire topic


stiffmeister

Aanbevolen berichten

**Het zijn rumoerige tijden. Overal ter wereld willen volkeren zich afscheiden van de heersende macht. Die heersende machten pikken dat natuurlijk niet, dan ontstaat er fittie.** Een beetje zoals het verliezen van je baby. Zo beschreef een vrouw op RTL nieuws: ''Alsof je ledematen worden afgerukt, en je je hart verscheurd naar buiten spuugt''. (Ja dat was nogal vaag, moet ik toegeven). Vaak escaleren zulke situaties dus in gewelddadigheden; denk aan de situatie in Oekraïne, maar soms ook vreedzaam, zoals nu in Schotland. Ik vroeg mij dus af wat de opinie in de PU community is. Van Friesland tot Syrië, van Oekraïne tot je buurman -die graag zou willen dat je niet steeds suikerklontjes komt halen Wat vind u van dit opkomend nationalisme? DEEL UW MENING HIERONDER IN DE REAGUURSELS Go Schotland!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt een mongolenreactie weer. Als hier ineens een groep steden begint over te nemen en mensen begint te onthoofden, mag dit land olatgebombardeerd worden??? Er leven daar ook normale mensen zoals hier in NL hoor, in veel steden lijkt het zelfs net alsof je in een westers land aoid vent, sukkel (zeker in Koerdistan). Eerst alsjeblieft even kennis opdoen voordat je je bek opentrekt en dit soort debiele onzin plaatst, mongool.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

We nemen alles maar voor wat het is tegenwoordig, denk aan de technologie van tegenwoordig. Daarnaast gebeuren er ook geen belangrijke gebeurtenissen meer in de filosofie enz. omdat mensen nu zich alleen nog baseren op oude filosofen en niks nieuws durven te zeggen. Doordat ze zich baseren op oude filosofen, valt er dus ook niets nieuws te vertellen. Ik zou graag willen dat iemand de filosofie een nieuwe draai geeft. Daarnaast heb je de (gewelddadige) revoluties, die eigenlijk alleen nog gebeuren in Afrika en het Midden-Oosten. Ze lossen daarentegen niets op. Er komt alleen maar meer oorlog of simpelweg een nieuwe dictator. Misschien moet iemand het Midden-Oosten gaan verlichten :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Daarnaast gebeuren er ook geen belangrijke gebeurtenissen meer in de filosofie enz. omdat mensen nu zich alleen nog baseren op oude filosofen en niks nieuws durven te zeggen. Doordat ze zich baseren op oude filosofen, valt er dus ook niets nieuws te vertellen. Ik zou graag willen dat iemand de filosofie een nieuwe draai geeft. Huh wat.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, en nu word iedereen boos omdat ik mijn mening geef, wat hierboven gevraagd word. Ik zeg alleen dat ik wel benieuwd ben na wat er zal gebeuren als die landen worden weggeblazen omdat daar tegenwoordig zoveel nare dingen gebeuren. Als je vervolgens naar Arendjan zijn tweede reactie kijkt, kan je ook zien dat die jongen gewoon wat aandacht zoekt. Wat daar allemaal gebeurd speelt al jaren, en de hele wereld heeft er last van. Als hier iets dergelijks gebeurd kan het vast wel anders opgelost worden. En met mijn reactie dat ik doel op dat er hier ook mensen zitten die zich bij ISIS willen aansluiten/aangesloten zijn, gaat er meer om, dat als ze een opdracht krijgen van hogere machten van ISIS, dat ze dan hier ook dergelijke dingen kunnen gaan doen, maar jullie doen vervolgens net alsof ik anti-buitenland ben ofzo. Nu jullie weer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...