Ga naar inhoud

Onlangs gekocht topic


Humanoid-2

Aanbevolen berichten

ik ging maar voor de snelle goulash kroket ipv de rundvlees kroket bij de bram ladage, omdat ik dan nog de bus kon pakken die toen over 3 minuten aan zou komen op zich niet verkeerd hoor, maar ik miste wel een beetje de smaak van de rundvleeskroket voordeel was wel dat met dit koude weer en het feit dat de kroket al klaar stond, ik mijn bek niet heb verbrand
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begon eerlijk gezegd jaren geleden. Ik was nog een tiener en had nauwelijks geld wegens studie en het dagelijks toedienen van groene consumptie. Games verzamelde ik wel, maar beetje bij beetje en zeker niet zo grootschalig als nu. Ik denk dat ik tot mijn 19de misschien maar 4 a 5 consoles had. Afijn op een dag gebeurde het. Alles na dit moment zou mijn leven drastisch veranderen en mijn groeiende verzameldrang alleen maar meer stimuleren. Als meer mensen weten wat ik nu ga vertellen kan het misschien wel het einde betekenen van mijn voorsprong op andere verzamelaars, maar ik denk dat ik binnenkort toch moet stoppen wegens ruimtegebrek. Er is 1 ding wat iedere verzamelaar zou moeten weten, 1 ding dat je verzameling met 200 games per jaar kan laten groeien voor een paar euro en dat is namel.. Hi I'm Rick Harrison, and this is my pawn shop. I work here with my old man and my son, Big Hoss. Everything in here has a story and a price. One thing I've learned after 21 years - you never know what is gonna come through that door.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe collega op werk, oudere man.Aan de praat geraakt over hobby's enzo. Had nog een Snes met games liggen. Verkocht alles, ben bij hem geweest en TMNT viel me onmiddellijk op, hij vroeg 5€ per game. Waarschijnlijk geen benul van de waarde van die dingen. Voel me wel een beetje slecht naar hem toe. Maar dan denk ik, hij had het ook kunnen opzoeken, niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh eeh zou het echt niet weten. Valt wel mee hoor denk ik. Is ook moeilijk te zeggen. Het ene jaar staat Turtles In Time voor 200 te koop het andere jaar voor 50, dus games prijzen fluctueren nogal. Zou het echt niet weten man...kheb genoeg spellen van 200 euro per stuk, maar kan zo niet 1,2,3 iets bedenken wat er ver boven zit. Kheb wel Stadium Events, maar dan helaas de Japanse versie. Die is volgens mij ook maar 100-200 waard. Denk niet dat ik snel boven de 250 kom, enige wat me zo te binnen schiet is Conker's Bad Fur day.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...