Ga naar inhoud

Onlangs gekocht topic


Humanoid-2

Aanbevolen berichten

Hah! 1 schuur, 2 ruimtes achter de schotten, een kast in de woonkamer, paar planken van mijn kledingkast, 1 kamer op zolder en een kruipruimte in de nog van het dak. Zou van de zolderkamer een foto kunnen maken, maar dan zie je alleen dozen. Zelfs wanneer ik het licht aan doe schijnt er bijna geen licht meer in het kamertje zo vol staat het. Iemand nog ideeën Hoe en waar ik meer spullen kwijt kan in huis? Kelder bouwen en loods huren is te duur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja allebei waar, maar houd het liefst alles op 1 plek onder toeziend oog en hulp zoeken betekend meestal dat er voor gekozen wordt alles maar even weg te doen. Jullie kennen vast wel die programma's dat mannen met een verzameling opeens alles van hun vriendin of vrouw moeten wegdoen. Zo zag ik een keer een dude die een ziekelijke verzameling van Star Wars had. Die moest gewoon van dat presentatrice wijf Star Wars voertuigen in doos weggeven aan straatjochies! Dat kind keek er niet eens blij of dankbaar naar. Zou echt gezegd hebben dat ze dood konden neervallen met die camera ploeg en zijn achterlijke vriendin ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

PC: Star Wars Battlefront 2 Star Wars Jedi Knight 2 Jedi Outcast Star Wars The Old Republic Star Wars Galactic empire Saga Star Wars Empire at War Gold Pack Star Wars Knights Of The Old Republic sealed Star Wars Knights Of The Old Republic II Empire total War Grand Aces Rome Rome Total War Barbarian Invasion Black&White + Creature Isle Age Of Empires III Bij elkaar 20 euro, vond het een beetje veel maar toch maar gedaan. Apache Longbow 1 euro Mech Warrior 2 25ct Battle Arena Toshinden 50 ct Sega Mega CD After Burner III 1 euro PS2 The Flintstones Bedrock Racing 50ct Dalmatian 3 50ct Alias 50ct
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Wii] Dance Dance Revolution heet feestje 2 [Wii] Nights [PS2] Tony Hawk's Underground 2 [PC} Chronicles of Spellbook limited edition. lokaal 2de hands-goede doelen shop. super random of ze iets hebben en vaak weken niks game-gerelateerds, eens een atari 2600 compleet met controller en joypad voor 2,50 gevonden, maar ik check elke donderdag als ze weer open gaan voor de volgende treasure :P alle games/dvd'setc zijn 1,- per stuk. Medabots dvd's in plastic, avatar dvd, budokai 3 ps2, paar random ps1 games, allemaal eurie per stuk wat soms dus een prima deal is, maar bij crappy games dus minstens 2x te duur.. ken geen goedkopere vaste winkel, maar veel meuk helaas. iig gaat een deel naar een goed doel :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

of een gast die je kende verkocht z'n xbox voor 4 jointjes :') was toen 3 voor 5,- want ik ga niet voor die knul draaien. hij deed later nog z'n DS weg voor 10,- wat ik in verhouding best duur vond, maar ach. het was toch al zo goed als stelen. een kennis had een Wii & PS3 waar een kat op had gepist. zo in de vuilnisbak, m'n ma was daar toen en vista hem er snel uit "m'n zoon kan vast wel iets met de onderdelen" doekje erover (snel van binnen gekeken, gelukkig veilig!), goed laten drogen, en testen: beide werkten gewoon prima. en anders konden ze de controllers of kabels nog wel verkopen. maar dat volk bestaat dus gewoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...