Ga naar inhoud

Onlangs gekocht topic


Humanoid-2

Aanbevolen berichten

GBA SP met tasje Plastic opberg doos voor spellen Jungle Book Mario Kart Mario Land 4 The Incredibles Mario Land 3 (Wario Land) The Urbz Mario Party Madagascar En een Mario Tennis boekje Alles voor 1,50 Die Siedler (settlers) Das Erbe Der Konige Gold Edition 50ct Veel pokemon, star wars, dino en weet ik veel wat voor poppetjes voor een aantal euro
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het was te veel om in 1x mee te nemen en ik heb niet eens alles gezien wat er was, dus zal morgen hopelijk de rest krijgen. Hier iig wat ik wel mee kon nemen: Het Maximale Playstationboek Sega Megadrive I in beschadigde doos met handleiding, inlay wel in goede staat met controller en aansluiting en Honey Bee turbo controller. Sonic 2 Strider Davis Cup World Tour Mickey Mania Ms. Pac-Man Virtua racing Gynoug Gauntlet IV Jewel Master Flink Ecco the Dolphin 2 Games On One Cart Fantastic Dizzy en Cosmic Specahead Allen waren compleet met boekje en doos, behalve Gynoug en daar baal ik een klein beetje van, want die zie je nooit. Morgen volgt de rest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag is het helaas niet gelukt de rest op te halen, ik hoop morgen of volgende week :( Verder zag ik nog een kerel met een snes met DKC weglopen voor 20/30 euro, dus dat was ook best balen. Als schrale troost vond ik nog wel 4 Star Wars boeken voor een tientje: De Kristallen Ster (oeh) Erfgenaam Van Het Rijk Kinderen Van De Jedi Het Laatste Bevel Zag ook nog een Amiga Commodore liggen, maar 30 euro vind ik een beetje te veel, er zat ook een bak met floppy's bij, maar mijn goedgetrainde oog zag dat het gekopieerde snes spellen waren. Dus heb ff aan die dude gevraagd of hij die spellen los verkocht, maar daar moest hij nog over nadenken, dus ik ga zo weer terug. Wat een kut dag en dan ook nog werken voor een paar uur, he bah.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...