Ga naar inhoud

Het daten topic


SW_POWN

Aanbevolen berichten

Hey! Sinds ik zelf binnenkort op mijn eerste date ga dacht ik, laat ik dit eens aanmaken. Ik dacht, ik stel hier eens wat vragen! Zoals: Hoe begroet je haar op de eerste date? en Hoe sluit je een geslaagde date af? Je kunt hier ook verhalen van jezelf neerzetten. Dit wordt vast niet serieus genomen, maar in het ergste geval is er een leuk trol topic bijgekomen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wees gewoon jezelf. Als je moet gaan nadenken hoe je iemand groet dan begin je al fout. Ik weet niet hoe goed je diegene kent, of het een vriendin van je is die je al langer kent of pas net. Maar je kent jezelf, groet haar gewoon hoe je altijd doet. Wees vrolijk en enthousiast zoals je altijd bent, of als je dat niet bent, dan doe je dat lekker niet. Verander jezelf niet voor een ander. Geslaagd afsluiten ligt bij iedereen anders. Zorg dat je een leuke tijd hebt gehad, dat zij een leuke tijd hebt gehad en dan zie je wel waar het eindigt die avond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken haar via een vriendin. Zal het proberen kort te houden: Zij hadden het over leuke jongens en toen kwam ik blijkbaar ten sprake. Uiterlijk beviel haar wel en omdat ze zelf erg verlegen is had ze wat grappigs bedacht. Die vriendin nodigde me uit om in het restaurant te eten waar zei alle twee werken, en vertelde me dat dat meisje me leuk vond. Dat heb ik zaterdag gedaan en ik vond haar ook leuk. Helaas ging het op het einde wat stroef en ik durfde niet haar nummer te vragen -_-. Ik bemachtigde haar nummer later alsnog via die vriendin van me en sindsdien appen we wat. Maar het ging eigenlijk nergens over en vanmiddag dacht ik ik moet nu toch echt wat doen anders wordt het waarschijnlijk weer niets (speaking from experience). Dus vroeg ik haar om mee te gaan naar de bios. Nou, dat was et tot nu toe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je er mee neemt naar de bios, zou ik van te voren of erna iig nog even wat drinken. Wat Batmanjepper zegt, tijdens de film zit je alleen maar een beetje naar een scherm te staren, het gaat er juist om dat jullie samen mekaar beter leren kennen. Dus neem haar mee naar een restaurant en ga wat eten van te voren, of ga (als jullie oud genoeg zijn) erna nog even ergens een borreltje drinken
Link naar reactie
Delen op andere sites

-Wees jezelf, je gaat geen vriendin nemen wanneer ze je echte zelf niet leuk vind. -That being said; ga niet gelijk als een randebiel al je slechte eigenschappen bekent maken, dat laat je haar geleidelijk merken. -Daten is leuk, hou de plezier er dan ook in. -Tenzij je haar al kent is het eerste afspraakje bedoelt om elkaar te leren kennen. Ga dan niet gelijk iets vet langs doen, de eerste keer is het prima om gewoon even wat te drinken. Mocht dat bevallen kan je altijd nog iets leuks gaan plannen. -Je date is niet je drink vriendje, bepaalde opmerkingen mag je voor jezelf houden. Zorg ook dat je naast het houden van een conversatie een beetje flirt. Anders wordt je bestempeld als een vriend. -Maak je niet al te druk over je date, die chick is ook zenuwachtig. -Als je niet vlot bent met gesprekken houden is het misschien handig om van te voren een stuk of drie onderwerpen te bedenken. Je hoeft niet constant te praten, maar laat niet lange awkward stiltes vallen. -Over praten gesproken; laat de vrouw zo'n 60 a 70% van het gesprek praten. Stel vragen en doe alsof je geïnteresseerd bent. Maar laat het alsjeblieft geen interview gesprek worden ofzo. -Redelijk basic: maar zie er verzorgd uit. Neem een douche. Jezelf vol spuiten met Axe is geen douche. Een pepermuntje is ook geen overbodige luxe. -Nog zo'n vrij standaard ding; whatsappen doe je niet tijdens je date.. -Wees zelfverzekerd, of zorg tenminste dat je niet onzeker over komt. Hier heb je vast genoeg aan! En nog veel plezier =)

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke film wordt 't? Dat kan al veelzeggend zijn; als 't koek-en-ei is met jullie, dan moet de film een goede middenweg tussen jullie interesses zijn. Verlaag je zelf dus niet tot zwijmelfilms; vaak werkt zo'n animatiefilm goed. Begroeten doe je met een frisse bakkes. En geslaagd afsluiten? Wordt wakker in haar bed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Praat niet teveel over jezelf, stel haar vragen en lijk geïnteresseerd, vraag over dingen door. Mensen en vooral vrouwen houden er van om over zichzelf te praten. Probeer een beetje te flirten/ dubbelzinnige licht seksuele opmerkingen te maken heel af en toe en kijkt hoe ze reageert en toehapt. Bij het begroeten zeg je; 'hoi, zullen we meteen maar naar mijn huis gaan? Ik doe het trouwens wel zonder rubber'.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga alleen maar spelletjes op je telefoon zitten spelen, en als ze wat wil zeggen steeds een boer laten of zeggen dat ze haar bek moet houden. Bitches love that.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...