Ga naar inhoud

Het daten topic


SW_POWN

Aanbevolen berichten

  • Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk topic, kan ik nog wel het een en ander van leren. Ben zelf ook best toe aan een vriendin maar het komt er maar niet van ^^ Wel iemand op het oog de laatste weken maar ik durf niet tot actie over te komen, het praten gaat prima, ze is veel spontaner dan het laatste meisje die ik leuk vond maar verder dan dat durf ik niet, te verlegen.... :S En ik weet niet of ze me gwn aardig of leuk vind. Kan je wel wat tips geven: Begroet haar gewoon zoals je bij iedereen doet, ze zit zelf waarschijnlijk net zo erg te piekeren als jij. Zorg ervoor dat je wat onderwerpen in je hoofd hebt om over te praten. En om af te sluiten zou ik gewoon zeggen dat je het heel leuk had gehad en dan kun je haar een afscheidsknuffel geven (of een kus op de wang/mond als je merkt dat je verder kan). Wees jezelf en dan gaat het zeker goed!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie besluiten een drankje na de tijd te drinken, zoek dan een bar uit die niet te luidruchtig is of ga zo ver mogelijk bij een speaker vandaan zitten, zodat je elkaar goed kan verstaan. Probeer niet teveel te drinken. 2 biertjes max. En vermijd vrienden. Het is jullie avond. Maar bovenal wat rootabyss al zegt; blijf jezelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...