Ga naar inhoud

Het daten topic


SW_POWN

Aanbevolen berichten

  • Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aan de andere kant zou SW_POWN ook uit mijn post mee kunnen nemen dat het uiteindelijk allemaal niet zo moeilijk is als je een klik hebt. Op het moment dat je shit moet forceren heb je toch niet de juiste dus boeiend. Maar goed, gelukkig heeft hij mensen die hem verdedigen door hem als socially awkward penguin neer te zetten zonder dat hij zelf aanstoot heeft genomen aan de post :')

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel een beetje socially awkward bij meiden. Ook wanneer het gewoon een vriendin is of iemand die ik niet ken. Altijd last van gehad. Maar je hebt wel gelijk @Avant, als er geen klik is kan ik het beter niet forceren natuurlijk. Het is alleen zo dat ik eigenlijk nog nooit gedate heb, en het vooruitzicht dat het niet lukt is eigenlijk nog het engst haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste tips zijn al gegeven dus ik kan er verder niet veel meer op aanmerken. Wat ik je nog wel kan aanraden is, gooi niet alles meteen op tafel. Vrouwen houden van een beetje geheimzinnigheid. Dit betekend natuurlijk niet dat je vragen moet ontwijken door opzet. Maar ga haar ook niet meteen je hele levensverhaal vertellen ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...