Ga naar inhoud

Spijtbetuiging


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

Er was eens een forumuser. Een forumuser, die nog niet zolang het forum in kwestie bezocht, en zo nog weinig kaas had gegeten van het forum, en de hier en daar extravagane, demonische, recalcitrante, ongenaakbare, en soms angelische gebruikers op dit forum. Deze forumuser heet Batmanjepper. Batmanjepper, in al zijn onwetendheid, dacht dat hij binnen een kort tijdsbestek een naam kon maken op het forum. Een tijdsbestek, wat gelijk is als wat een insect voor een mens is, zo kort was dit tijdsbestek tegenover de levensspanne van het internet. Vol goede moed begon Batmanjepper te posten op de koomjuunietie van het forum, waar hij nieuwe personen leerde kennen, en van iedereen een duidelijk beeld kreeg. Heel het forum? Nee, een gezette user bleef weerstand bieden tegen de overmacht van de logische redenering van Batmanjepper, en wist zo onterecht in het ongenade te vallen. Deze user, een Belg genaamd Uhurus, is een bakermat van intelligentie op dit forum, maar zijn wijsheid wordt door deze schaapachtige meute verkeerd geïnterpreteerd. Zoals Roan wijs opmerkte in het Jezustopic staat Uhurus gelijk aan de "second coming" van Jezus, want ook Jezus werd in zijn tijd veelal verkeerd begrepen door de machthebbers, en liep tegen opressie op. Maar niet meer! IK HEB HET LICHT GEZIEN! Daar waar Roan als eerste apostel overtuigd is van de heiligheid die deze Belg in hart en nieren is, ben ik ook overtuigd. Ik heb niet alleen het licht gezien, nee mijn beste forumgebruikers, het gaat nog veel dieper. Ware het zo dat het licht wat ik gezien heb door een prisma zou stralen, dan zouden alle kleuren die hieruit voortkomen, facetten zijn van Uhurus zijn intellect. Ik heb het licht gezien. Als jullie niet geloven in Uhurus, laat dan hij of zij, die zonder zonde is, de eerste tennisbal roundhouskicken. Laat zij, die ongelovig zijn, zonder zonnebril verblind worden. Ik heb de V-vorm in zijn arm gezien. Nu weet ik dat deze V-vorm niet staat voor vetklep, varken, vraatzucht, verorberaar, vadsig, veulen, vrouwenvoorzorgsmaatregel, of vriendloos. Neen. Deze V staat voor victorie, voor vroom, en bovenal voor Vader. Vader, in de geestelijke zin. Komt allen tot Uhurus, kinders. Komt alleen, en eet van zijn valium, wat gelijk staat aan zijn lichaam, en drink allen Belgisch budgetbier, wat gelijk staat aan zijn bloed. Umen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...