Ga naar inhoud

Pu+gameactie


proturio

Aanbevolen berichten

Heey iedereen, Er is nu een actie(die jullie allemaal ongetwijfeld kennen) waarbij je de pu voor een jaartje krijgt plus advanced warfare. Mijn vraag is of iemand van jullie weet of dit in de toekomst ook nog voor andere games gedaan word? zoals Far cry of assassins creed? Ben zelf namelijk niet zo'n van van cod. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb er net met Ed over gesproken. Ik werk namelijk bij de PU (marketing afdeling). Wij hebben een vast partnership met Activision, gericht op Call of Duty. Er zijn meerdere sites die een overeenkomst hebben met de desbetreffende uitgever, zoals IGN. Er staat in de regels dat wij geen andere game kunnen aanbieden dan van Activision. Helaas valt Far Cry en Assassins Creed onder Ubisoft, dus die zullen wij niet verkopen. Ik hoop dat ik je hiermee genoeg op de hoogte heb gesteld. Met vriendelijke groeten, RootAbyss. Insider marketing afdeling Power Unlimited.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...