Ga naar inhoud

Een openbare PM aan de PU redactie


k1ng

Aanbevolen berichten

Hoi lieve redactieleden, Allereerst mijn excuses dat ik a.s. donderdag niet aanwezig kan zijn om jullie persoonlijk te ontmoeten, dus dan moet dit maar via het onpersoonlijke internet. Gelukkig heb ik wel een ontzettend persoonlijke boodschap. Tot mijn grote verbazing zag ik dat Ramon is geunbanned. Ten eerste, kudo's. Ramon was weliswaar bij vlagen best vervelend en arrogant, maar dat zijn de meeste van ons ook en in de rechtspraak horen intenties leidend te zijn. Ik denk niet dat de intenties van Ramon slecht waren, dus fijn dat hij weer terug mag komen, ik kijk uit naar alle discussie over het nieuws van deze wereld. Tot mijn spijt zie ik vervolgens dat jullie je nieuwe jurisprudentie niet op twee andere vergelijkbare gevallen toepassen, mogelijk omdat ze aan jullie ontglipt zijn of omdat ze geen PM hebben gestuurd naar de redactie. Daarom zou ik graag een lans willen breken voor twee users die op dit moment door een ban met onduidelijke houdbaarheidsdatum monddood zijn: Micha en 3nCDcoih!e2242oihs (bijnaam: Crypt). Ook Micha en Crypt zijn een keertje hun boekje te buiten gegaan en daarom terecht gebanned. Maar zeker op hun leeftijd kun je in een jaartje heul veel volwassener worden en gezien hun vergrijp vergelijkbaar is aan dat van Ramon lijkt het mij een logische stap om ook hun bans ongedaan te maken. Dit relaas staat los van het geklooi van ons modteam, die Crypt en Micha al hebben geunbanned en toen weer opnieuw gebanned en weetikveel wat allemaal. Maar het feit dat het modteam het zelf een erg logische stap vond om ook Micha en Crypt te unbannen, zegt genoeg over de steun die zo'n zet waarschijnlijk heeft binnen de community. Laat intentie en gelijkwaardigheid leidend zijn binnen jullie banbeleid. Unban de drie gasten gewoon alledrie, het zijn geen Joshua's die erop uit zijn de hele community naar de tyfus te helpen en mochten ze het alsnog verneuken, dan kunnen de moderators met hun mooie banknopje (die hebben ze tegenwoordig, toch?) weer snel een einde maken aan hun vrijheid. Zoals de titel al aangeeft kunnen jullie dit bericht beschouwen als een PM aan de hele wereld. Hieronder kunnen users die zich daartoe geroepen voelen deze openbare PM co-signen om een soort PU bellogate te creëeren. Peace, kak en vrijheid voor iedereen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...