kn@pie Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Hey guys Ik heb een pu abo via ticket veiling aangeschaft en ik neb het eerst nummertje van mijn abo keurig ontvangen, maar het pu 251 (nieuwe) ligt al wel in de winkel maar niet bij mij op de mat :( Is hij gewoon nog niet bezorgd of heb ik een probleem Thnx voor de hulp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RootAbyss Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Dankjewel dat je in ieder geval (abo)nnement goed schrijft! Ik had een hele mooie lange comment getypt voor je, maar ik kreeg een error dus ik ga het inkorten. Ik zou even wachten tot en met morgen, en als je hem zaterdag nog niet binnen hebt gehad (en dus maandag ook nog niet want zondag is er geen post) dan moet je even contact op nemen met de klantenservice van Power Unlimited. Ja, bedrijven hebben ook een officieel kanaal waar je terecht kunt! http://www.pu.nl/contact/ Asjeblieft, en een fijn weekend toegewenst! -RootAbyss Community Manager Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik heb ook geen pu ontvangen. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik heb ook geen pu ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Maar ik heb dan ook net als Jas geen abonnement. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 ik zou naar die bezorger gaan en je pu terug jatten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.