Ga naar inhoud

CDAB 60 [LX] Een gegeven melaats boerenpaard in de bek kijken.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind het probleem niet zo zeer dat maanwel geband is voor zijn topic. Op het moment dat je als mod zo'n stomme uitspraak doet moet je ook voet bij stuk houden. Wat mij vooral stoort is dat Orangemic om volstrekt onduidelijke redenen users uitdaagt om de regels te overtreden, dat lijkt mij haaks staan op de taken van een mod, namelijk om de rust te bewaren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien Enzevil nog bezig is met het uitwerken van de ban van Maanwel volgens het SMART-principe kan er niet veel gezegd worden over de acceptabelheid van de opgelegde straf. Het blijft dan speculeren. Dan kan je het de ene kant op speculeren, maar ook de andere kant op speculeren; Stel meneer Maanwel wordt over 5 minuten weer unbanned, is er wat mij betreft niet zo veel aan de hand. Mocht de tijdspanne van het woord 'Kort' ten opzichte van bijvoorbeeld de leeftijd van de aarde zijn, zegge 12 miljoen jaar, dan vind ik dit ietwat aan de lange kant voor een licht vergrijp, zoals geschiedde. Wat ik wil zeggen is dat er nu nog niet genoeg informatie beschikbaar is om een standpunt aan te nemen om deze discussie op dit tijdstip aan te gaan.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hip! Wat voor doerakkenstreek had je uitgehaald dan?!? Ik had een pm van omgwtfbbq gepost waarin hij mij een waarschuwing gaf vanwege een grapjestopic of twee dat ik had aangemaakt. Ik ben ook een keer door bbq geband omdat ik een grapje maakte over een of ander opstootje nadat bbq zo'n "wie hierna nog doorgaat..." post had gemaakt. Ohja en een keer door Labbers na een opmerking over gebrekkige modkrachten. :o) http://cdn.yourepeat.com/media/gif/000/730/151/05558da2aea5f972487f134326c79a1b.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...