Ga naar inhoud

CDAB 60 [LX] Een gegeven melaats boerenpaard in de bek kijken.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

Dat er naar Mods geluistert moet worden ok, als je dat niet doet, dat je dan geband wordt, ok. Maar zo kinderachtig gaan dreigen bij het aanmaken van 1 of 2 topics is wel erg zielig. Tuurlijk horen we afgeremd te worden als ons gedrag echt niet door de beugel kan, maar ik vind het belachelijk dat er direct een ban wordt uitgedeeld, omdat een mod die dag toevallig zijn lul tussen de drogerdeur had hangen. Dat gezegt te hebben, vind ik ook dat mensen niet moeten janken over de ban van Maanwel als hij meer dan 1 waarschuwing heeft gehad, hoe onbenullig kinderachtig lul tussen de drogerdeur geredeneerd die reden voor de waarschuwing ook was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Liep ik vandaag over de Wallen, wenkt een vrouw me van achter haar ruit. We raakten aan de praat en vertelde dat haar zoon dwangmatig mensen bant op internetfora. In feite is hij gewoon erg onzeker en krijgt een harde plasser van band uitdelen. Het was de moeder van OMGWTFBBQ, realiseerde ik me later.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...