Ga naar inhoud

CDAB 60 [LX] Een gegeven melaats boerenpaard in de bek kijken.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Even los van wat ik ècht doe; Ik denk inderdaad dat beide van die banen meer betekenisvol zijn dan vrouwen met issues zich laten verkopen aan ongure types. Dan nog, het is het oudste beroep dat er is. Seks verkoopt en vandaag de dag is het wel begrijpelijk dan iemand eerder een bedrag van een X aantal euro/schelpen betaald dan een relatie aangaat, vooral als je graag in je vakantie daar rond kut. Zo ver te zien werkt Marcos niet in een half rot gebouw in een of andere sloppenwijk, neem aan dat de vrouwen dan mentaal en lichamelijke dus ook niet slecht in elkaar zitten en neem aan de klanten dan ook niet van die vage besnorde pedofielen zijn.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Even los van wat ik ècht doe; Ik denk inderdaad dat beide van die banen meer betekenisvol zijn dan vrouwen met issues zich laten verkopen aan ongure types. No offence, maar misschien moet je niet de hele tijd proberen een persoon te ontleden, puur aan de hand van zijn baan of zijn studie. Dat wil niet per definitie iets zeggen. Het komt ook nogal elitair over vind ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...