Ga naar inhoud

CDAB 60 [LX] Een gegeven melaats boerenpaard in de bek kijken.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaan jullie nou doen alsof mods geen humor hebben? Dat is wel gemeen vind ik, ik wil niet stoken hoor, maar als mod zou ik dit niet pikken. Daarnaast kunnen ze hartstikke goed zelf bepalen wanneer een ban/waarschuwing/compliment op z'n plaats is. <3

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wallie, dus jij wil zeggen dat hoeren en strippers die mooie opgemaakte bedjes en neon-podia in luxe gebouwen hebben verder gewoon een normaal zelfbeeld hebben en daar niet onder dwang kunnen zitten? Batmanjepper, ik reageerde alleen op Marcos die op een algemene vraag van mij reageerde met dat ik een kansloos persoon ben. Vond ik nogal raar omdat ik studeer en werk, en ik mee had gekregen dat hij in een stripclub of hoerentent werkt. En tbh, ja ik vind dát oprecht kansloos en eerlijk gezegd ranzig. Hij is voor zijn loon afhankelijk van dat vrouwen uit de kleren gaan. Dat vind ik misbruik maken van andere mensen. Of gebruik maken of w/e. Er wordt wel vaak gezegd dat ik mij elitair opstel, maar die gozer gooit nog vaker zijn neus in de lucht dan ieder ander hier. Ik behandel veel mensen met respect hier, maar als één of andere gozer zo z'n best doet mij in een slecht daglicht te brengen houd ik mijn mening ook niet voor me. Avant, ik doe gewoon een HBO studie(Beeldende therapie) en heb daarnaast een baan als (persoonlijk)begeleider in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. Niks elitairs aan. En ja, ik vorm graag een beeld van iemand.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wallie, dus jij wil zeggen dat hoeren en strippers die mooie opgemaakte bedjes en neon-podia in luxe gebouwen hebben verder gewoon een normaal zelfbeeld hebben en daar niet onder dwang kunnen zitten? Dat zeg ik niet, maar alles beter dan een stel crackhoeren die om de hoek van de straat liggen creperen. >En tbh, ja ik vind dát oprecht kansloos en eerlijk gezegd ranzig. Hij is voor zijn loon afhankelijk van dat vrouwen uit de kleren gaan. Dat vind ik misbruik maken van andere mensen. Of gebruik maken of w/e. Ha, want ander werk maakt natuurlijk geen gebruik maken van men. En mannen worden natuurlijk ook nooit gebruik voor seks en dat soort dingen. Moraalridder gedoe weer.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...