Ga naar inhoud

CDAB 60 [LX] Een gegeven melaats boerenpaard in de bek kijken.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Wallie, dus jij wil zeggen dat hoeren en strippers die mooie opgemaakte bedjes en neon-podia in luxe gebouwen hebben verder gewoon een normaal zelfbeeld hebben en daar niet onder dwang kunnen zitten? Er zijn zat vrouwen die dat werk als plezant ervaren en hoe duurder de tent des te beter die vrouwen het hebben. Ze mogen dan ''vermaak'' zijn voor mannen, maar dat ''vermaak'' moet langer mee dan vandaag en zal goed voor worden gezorgd. > Batmanjepper, ik reageerde alleen op Marcos die op een algemene vraag van mij reageerde met dat ik een kansloos persoon ben. Vond ik nogal raar omdat ik studeer en werk, en ik mee had gekregen dat hij in een stripclub of hoerentent werkt Het feit dat jij hard aan het studeren bent op het HBO en daarnaast je eigen zakcentje aan het verdienen bent wilt nog niet zeggen dat je zomaar moreel boven Marcos staat, alleen omdat ie ergens werkt wat voor het gros van de bevolking word gezien als een ongegeneerd etablissement. > Hij is voor zijn loon afhankelijk van dat vrouwen uit de kleren gaan. Dat vind ik misbruik maken van andere mensen. > Er wordt wel vaak gezegd dat ik mij elitair opstel, maar die gozer gooit nog vaker zijn neus in de lucht dan ieder ander hier. Op het internet moet je niet iedereen even serieus nemen als in het echte leven, vooral niet op één of andere community, waar men zich anders voor kan doen dan ze echt zijn. > Ik behandel veel mensen met respect hier, maar als één of andere gozer zo z'n best doet mij in een slecht daglicht te brengen houd ik mijn mening ook niet voor me. Dan sta je erboven en negeer je hem. Als je op zo'n website als deze ertegenin gaat en je elitair opstelt word je uiteindelijk alleen maar uitgekakt. (Point-in-case: Ramondebruyn1) > Avant, ik doe gewoon een HBO studie(Beeldende therapie) Heb het nagelezen en *beeldende therapie* klinkt interessant, maar dat wilt niet zeggen dat het ''normaal'' is; het is in principe ver van normaal en erg abstract. > en heb daarnaast een baan als (persoonlijk)begeleider in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. Dat maakt je, opnieuw, niet moreel beter dan Marcos.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Wallie, dus jij wil zeggen dat hoeren en strippers die mooie opgemaakte bedjes en neon-podia in luxe gebouwen hebben verder gewoon een normaal zelfbeeld hebben en daar niet onder dwang kunnen zitten? Er zijn zat vrouwen die dat werk als plezant ervaren en hoe duurder de tent des te beter die vrouwen het hebben. Ze mogen dan ''vermaak'' zijn voor mannen, maar dat ''vermaak'' moet langer mee dan vandaag en zal goed voor worden gezorgd. > Batmanjepper, ik reageerde alleen op Marcos die op een algemene vraag van mij reageerde met dat ik een kansloos persoon ben. Vond ik nogal raar omdat ik studeer en werk, en ik mee had gekregen dat hij in een stripclub of hoerentent werkt Het feit dat jij hard aan het studeren bent op het HBO en daarnaast je eigen zakcentje aan het verdienen bent wilt nog niet zeggen dat je zomaar moreel boven Marcos staat, alleen omdat ie ergens werkt wat voor het gros van de bevolking word gezien als een ongegeneerd etablissement. > Er wordt wel vaak gezegd dat ik mij elitair opstel, maar die gozer gooit nog vaker zijn neus in de lucht dan ieder ander hier. Op het internet moet je niet iedereen even serieus nemen als in het echte leven, vooral niet op één of andere community, waar men zich anders voor kan doen dan ze echt zijn. > Ik behandel veel mensen met respect hier, maar als één of andere gozer zo z'n best doet mij in een slecht daglicht te brengen houd ik mijn mening ook niet voor me. Dan sta je erboven en negeer je hem. Als je op zo'n website als deze ertegenin gaat en je elitair opstelt word je uiteindelijk alleen maar uitgekakt. (Point-in-case: Ramondebruyn1) > Avant, ik doe gewoon een HBO studie(Beeldende therapie) Heb het nagelezen en beeldende therapie klinkt interessant, maar dat wilt niet zeggen dat het ''normaal'' is; het is in principe ver van normaal en erg abstract. > en heb daarnaast een baan als (persoonlijk)begeleider in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. Dat maakt je, opnieuw, niet moreel beter dan Marcos.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets; *sex en erotica zijn onlosmakelijke elementen van de menselijke beschavingen. Van naakte Griekse beelden, tot de vitruviaanse man van DaVinci, tot monarchen die in het verleden zichzelf als seksgoden gedroegen, tot het ''perfecte'' menselijk beeld dat we constant op TV terugzien.*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...