Ga naar inhoud

cdab 102 [CII] Hoi


Marcos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 750
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hadden het gister bij RTL Late Night over die NASA announcement waarbij Coen Vermeeren (Lucht- en ruimtevaartdeskundige) te gast was. Hij zei ook dat "aliens" hier al lang zijn en komen. Hij vertelde ook dat voormalig Apollo astronaut Dr. Edgar Mitchel hem tijdens een interview heeft verteld dat hij allerlei vreemde niet menselijke/aardse "ruimteschepen" heeft gezien tijden de missies naar de maan. Was leuk om te horen op een commercieele zender zoals RTL.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>NASA IS belachelijk, zijn de grootste leugenaars die er bestaan. Lekker het grote publiek proberen dom te houden. Zo ver wil ik nog niet gaan maar NASA heeft het recht om niet alles op tafel te hoeven gooien. Ik bedoelde meer dat het idioot is om mensen eruit te trappen vanwegen zo'n vraag een "misschien" of zoiets was wat netter geweest. Aan de andere kant ik neem aan dat men zo'n vraag blijft stellen en dat ze er dan ook wel een keer klaar mee zijn.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Aan de andere kant ik neem aan dat men zo'n vraag blijft stellen en dat ze er dan ook wel een keer klaar mee zijn. Natuurlijk blijft men die vragen stellen zolang hun niet de waarheid op tafel gooien. Hun kunnen niet voor ons, het publiek, bepalen of we klaar voor de waarheid ja of nee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jij hebt ook het recht om niet alles aan mij te vertellen, dat maakt je niet meteen een leugenaar. Je gaat mij of jij zelf toch niet vergelijken met Nasa / government? >Misschien is "de waarheid" iets totaal anders en heeft het publiek het totaal fout, ook dat kan. Ahhh okay dus al die high ranked military officials en ex apollo astronauten die hun mond hebben opengetrokken over dit onderwerp hebben het allemaal fout...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...