Ga naar inhoud

Marvel Movies Phase 2/3 Theory en conspiracy topic and more


sonya

Aanbevolen berichten

Ik zal beginnen met een lijst aan Marvel movie releases met een side note dat niet alles in deze lijst uit Marvel studio's zelf komt(Fox/Sony), wat de pret niet mag deren (tenzij ze krampachtig aan hun licentie vast houden *kuche* SONY *kuche*) The Avengers: Age of Ultron 1 mei 2015 Ant-Man 17 juli 2015 Fantastic Four 7 augustus 2015 Deadpool 12 februari 2016 Captain America 3: Civil War 6 mei 2016 X-Men: Apocalypse 27 mei 2016 Doctor Strange 4 november 2016 Sinister Six 11 november 2016 Wolverine 3 3 maart 2017 Fantastic Four 2 14 juli 2017 Guardians of the Galaxy 2 5 may 2017 Doctor Strange 4 November 2016 Thor: Ragnarok 28 July 2017 Black Panther 3 November 2017 Marvel's The Avengers: Infinity War Part 1 4 May 2018 Captain Marvel 6 July 2018 Inhumans 2 November 2018 Marvel's The Avengers: Infinity War Part 2 3 May 2019 Dus wat denk jij van deze lijst? Hoe denk je dat ze de verhaallijnen gaan aanpassen/toepassen om in de films te passen? Persoonlijk (en ik denk velen met mij) hoop ik dat Sony spidey laat participeren en civil war en Infinity war, fat chance, maar hoop doet leven. Leuk leesvoer: Marvel Phase 3 aankondiging: http://insidemovies.ew.com/2014/10/28/marvel-studios-reveal/ En hoe staat het nu met de marvel caracters in de comics: http://www.buzzfeed.com/perpetua/what-marvel-characters-are-like-in-comics-right-now Overigens als je wil lullen over DC en andere caracters, go for it, gooit het in de groep! Allemaal best
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spider-man is de best verkopende superheld in de box office. Dus de kans dat Spidey in een Marvel Studios film komt is even klein als de kans dat Sony niet meer om geld geeft. Oftewel, not gonna happen (helaas). Ik ben aan de ene kant enthousiast over een Civil War film, aan de andere kant ben ik erg bang dat het verhaal gerushd gaat worden.. Het is een immens werk dat niet in één of twee films opgenomen moet worden, en het zou helemaal vet zijn als superhelden individueel de aandacht kregen. Ik ben vooral blij dat er zoveel films komen, mijn blu-ray collectie uit 2020 vindt het helemaal geweldig. Nu nog hopen op wat kwaliteit..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begint in de titel over phase 2 en 3, maar waarom haal je daarna dan de xmen en spoder dingen erbij? Die hebben er geen drol mee te maken.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...