Ga naar inhoud

Bugs en opmerkingen


Ward

Aanbevolen berichten

Ten eerst wil ik jullie welkom heten op het nieuwe PU.nl. Mocht je iets vreemds tegenkomen zoals een bug, data die nog verkeerd staat of iets dat niet werkt? Meld het dan hier. Zelf zijn we de afgelopen weken hard aan de slag geweest om al zoveel mogelijk te fixen en goed te zetten, maar met een database van bijna 20 jaar oud was het onmogelijk om alles voor launch gelijk goed te hebben staan. Ik beloof niet dat alles gelijk opgelost wordt, maar wanneer het wel is opgelost zal ik dat melden in een reactie. Daarnaast verwacht ik ook dat mensen voorstellen gaan doen voor verbeteringen en functies die ze graag zouden zien. Hierover kan ik geen uitspraken doen of ze wel of niet komen. Als ze komen merk je dat vanzelf. Beloftes hoef je niet te verwachten. Ok, en dan nu maar hopen dat deze discussie weinig antwoorden krijgt! En hou het ontopic, dus geen onzin aub als antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe website, hij ziet er super slick uit en is zo vele malen overzichtelijker. Even een opmerking: Rechtsboven van de site staat er een pijltje die linkt naar http://pu.cdn.hub.nl/6ffdc0caa2/static/sasha.html, als je daar naartoe gaat krijg je een pagina te zien met een hoop Franse tekst. Leuker wordt het wanneer je even CTRL-A doet (oftewel de hele tekst selecteert) en je een knappe topless dame te zien krijgt. Is dit een easter egg of is de stagiaire vergeten het linkje aan te passen? ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik toch een bug moet melden :P Ik heb zojuist een reactie geplaatst in het nieuws bericht van capcom en de wii u. Na het plaatsen van mijn comment verdwijnen alle comments en komen ook niet meer terug. Heb de pagina al ververst en het nieuws opnieuw geopend. Er staat wel onder dat er 10 comments zijn, maar ze worden niet getoond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt er nog gewerkt aan een voorbeeldweergave voor je reacties? Dat mis ik toch wel een beetje omdat ik graag eerst even mijn reactie nalees voordat ik 'm op pu.nl zet. En als er dan toch gewerkt wordt aan de voorbeeldweergave. Zou er dan ook de veelgevraagde edit/delete knop erin kunnen worden verwerkt? Zodat je niet hoeft te dubbel posten en je eigen reacties kunt verwijderen die je achteraf toch niet had willen plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn account aanpas kan ik niet mijn profile image, games of activiteiten aanpassen. En ik vind het niet leuk om een noob genoemd te worden en er niets aan te kunnen doen :(. >Verder hele **toffe** site, ziet er gelikt uit. En foutjes en bugs heb je altijd bij grote releases op de eerste dag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...