Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja.. ik weet het nog niet zeker. Mijn zusje is 8 jaar en niet de beste gamer of echt heel snel met games oppakken. Vond Mario op de Ds lite wel leuk, dus dacht eerder aan Bros U. Of heeft 3D World wel een beetje een makkelijke leercurve? Uiteraard speel ik met haar samen dus kan haar ook compenseren maar het moet voor haar ook wel vermakelijk zijn natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ff wat SSB predictions ik denk dat naast Rosalina Mario nog een nieuwe rep krijgt ik denk dat dat Bowser Jr. wordt omdat hij best Populair is geworden en hij zou een interresante moveset hebben met zijn Paintbrush van Super Mario Sunshine. Voor Zelda denk ik dat Toon Zelda/Tetra zal komen omdat ze in de Forbidden 7 zit en Wind Waker heeft pas een remake gekregen. Ik denk dat Metroid Ridley moet krijgen maar dat gaat helaas niet gebeuren, nee hij is niet te groot hij is net als Bowser een andere grootte in elke game dus dan zou bowser ook de groot zijn en Olimar is dan eigelijk veels te klein want in Pikmin is ie zo groot als een 5 cent muntje. Ik vindt ook dat Donkey Kong wat meer reps verdiend ik denk dat we Dixie Kong krijgen omdat ze in de Forbidden 7 zit en ze is speelbaar in de nieuwe Donkey Kong ik denk ook dat King K. Rool een goede toevoeging zal zijn want SSB heb meer schurken nodig. Voor Pokemon denk hoop ik dat Pokemon Trainer een Hoenn Pokemon Trainer wordt met Mudkip, Grovyle en Blaziken. En ik denk dat ze Lucario uit het spel gaan halen en Mewtwo weer terug in ze plaats doen en als nieuwe rep is Zoroark een grote kans maakt. Nu over Sakrais eigen Franchise Kirby, de enige Kirby rep die zou kunnen komen is Waddle Dee van Kirby´s Return to Dreamland of Magalor zou ook nog kunnen toegevoegd worden in de plaats van Waddle Dee. Sakurais andere Franchise Kid Icarus zou ik graag Palutena zien en dan als vervanging van Pit´s Final Smash kan hij The 3 Sacred Weapons als nieuwe Final Smash Magnus of Pittoo zou ook kunnen. Yoshi krijgt waarschijnlijk geen nieuwe rep maar als hij er 1 krijgt zou dat een Ice-Climbers type Character dat Baby Mario en Baby Luigi en de moves zouden kunnen komen van Mario&Luigi Partners in time en Mario Kart Double Dash. Warioware gaat geen nieuwe rep krijgen want het is niet populair genoeg daarvoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Starfox heeft al veel reps voor een franchise dat al jaren geen games heb gehad maar hoe cool ik Wolf ook vindt waarschijnlijk zal hij verwijderd worden en vervangen worden door Krystal want krystal zal geen Fox clone zijn want ze kan vechten met haar staf. voor de classic 8-Bit era rep zoal waarschijnlijk R.O.B. hoog waarschijnlijk het niet maken en zal Little Mac ze plek overnemen. Little Mac van Punch-Out is erg populair bij de Smash-Fans zijn Moveset is geen probleem en met de Box-Ring in de trailer van SSB4 zou Little Mac misschien wel in de game zitten. Pikmin krijgt denk ik geen nieuwe rep. En over Fire Emblem denk ik dat Marth gewoon blijft want hij is natuurlijk al bevestigd maar ik denk dat Ike niet weg gaat maar blijft omdat hij best een belangrijk personage is in de Fire Emblem serie en als nieuwe rep maakt Chrom een hele grote kans. Helaas krijgt F-Zero geen nieuwe rep want er is gewoon te lang geen nieuwe F-Zero game uitgekomen. En Third-Partys Sonic en Mega Man zijn natuurlijk al bevestigd geen verrasing maar Solid Snake niet want die gaar er denk ik niet in zitten het was al een verrasing dat iemand als Solid Snake in SSB kwam maar als Konami een rep krijgt zou dat Simon Belmont zijn van Castlevania. Veel mensen vragen voor Geno maar zijn kansen zijn 0.00 omdat hij is gewoon veels te oud en is maar in een game geweest als Square Enix een rep krijgt zou dat Sora of Neku zijn van Kingdom Hearts en The World Ends With You. Sinds dat Namco Bandai de game helpt te developen zullen ze denk ik wel 1 Character toevoegen en dat zou natuurlijk Pac-Man zijn maar het zou ook Lloyd Irving zunnen zijn. En Bomberman van Hudson zou ook nog kunnen. En Nintendo zou wat Second Party Characters kunnen toevoege zoals Isaac van Golden Sun of Dillon van Dillon's Rolling Western. En iemand van Sin & Punishment zou ook nog kunnen. Dat zijn mijn SSB4 Predictions zou graag jullie mening willen horen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Ik hoop echt dat Bowser JR er in voor komt, ja. Zijn paintbrush zou echt super worden dan. - Zelda krijgt iets met dat armor in The Legend of Zelda Spirit Tracks. Op een van die plaatjes zie je haar die 'phantom' besturen. Al denk ik dat Tetra er dan los inkomt. Overigens ben ik wel bang dat Sheik eruit is gehaald. - Ridley is geen speelbare character. Op de website heeft Sakurai een plaatje zien van een Metroid stage, waarbij Ridley waarschijnlijk rond vliegt. Of teminste, zo iets was het. - Ik denk dat in plaats van Dixie Kong Cranky Kong krijgen, en dan Dixie Kong als een Diddy Kong 'skin'. - Die Pokémon Trainer wordt of een PT uit Johto, aangezien de PT uit SSB van Kanto kwam. Als dat zo is, lijkt het me dat Lucario vervangen wordt door een Pokémon uit X / Y of dat Lucario blijft, en Mewtwo ook weer terug komt. - Kirby maakt me niet zo veel uit. Waddle Dee zou overigens wel tof zijn, als ze Meta Knight maar minder sterk maken. - Pit was echt een geweldige toevoeging, een character die ik nooit verwacht had. Nu Rosalina in de game zit, is er een kans dat Palutena er ook inzit. - Hoe vet zou het zijn als Baby Mario & Luigi er in zitten. Dan ga ik huilen van geluk. Overigens denk ik dat ze er niet inzitten. - Van de WarioWare komt denk ik wel een nieuwe character. Tenzij ze Wario uit de game halen. - Starfox ben ik bijna zeker van dat er geen nieuwe character van komt. HEt zou me echt verbazen als Krystal mee vecht in de nieuwe SSB, aangezien er nog lang geen nieuwe Starfox komt. - Ik hoop dat Olimar wel een nieuwe move set krijgt, dat hij van character kan verwisselen. Of iets van skins krijgt. Daar ben ik tevreden mee. - Marth blijft natuurlijk. Al gaat Ike weg, en komen Chrom en Lucina in zijn plaats. - Sonic krijgt wel een tweede (en misschien derde) character. Vanwege de deal die Nintendo en Sega hebben gesloten. - Als Pac-Man in het spel komt, zou dat best teleurstellend zijn. Snap niet dat mensen hem in een Mario Kart of SSB game willen zien. - Ik blijf hopen op iemand van Kingdom Hearts, The Last Story of Xenoblade. Dat zou super zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...