Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

Nee, Hyrule Warriors is gewoon Dynasty Warriors met een zelda sausje. Aangezien Dynasty Warriors ruk is kan ik me niet voorstellen dat dit wel goed wordt. Ik geloof er niets van. Betreffende Monolith: verkeerd gelezen, is idd een subsidiary. Het punt wat mij zorgen baart: Hyrule Warriors wordt als nieuwe Nintendo/zelda w00t w00t aangekondigd. Het is en blijft Dynasty Warriors met een zelda sausje, ben ik de enige die niet in dit marketing trucje trapt? Waarom ik zo aan het zeiken ben: Nintendo is afgegleden, en ik strijd altijd tegen publishers die de consumenten als wandelende zakken geld ziet. En ik merk dat Nintendo daar nu heel erg mee bezig is. Daarom ga ik zeiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dus jij hebt Hyrule Warriors al gespeeld? Tot nu toe is er geen enkele demo geweest, of manier om te spelen dus op het moment baseer jij je mening op alleen een filmpje. Ja, misschien is het door de makers van Dynasty Warriors, maar heel veel vinden die games vet. Anders waren ze niet bij deeltje 8. Overigens ben ik het niet eens met het punt dat Nintendo zijn consument als zak ziet, want als je Mario Kart 8 (en niet Mario Party 8..) ziet, zie je hoeveel liefde de dev in de game heeft gestopt. Tot dus ver zit je gewoon te haten, omdat het kan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar maak je een fout: ik wil graag het Nintendo van vroeger terug zien, niks haten. Ik HIELD van Nintendo. Feit is: Mario Kart 8 is hetzelfde trucje over and over again, en ook Dynasty Warriors is al jaren lang hetzelfde (in dit geval dan matige) grapje. Ik acht Tecmo niet in staat er nu opeens iets goeds van te maken. Maar noem me maar cynisch, ik geloof er niks van. En Nintendo ziet de consument niet als geldzak? Waarom worden al die games dan keer op keer gerecycled? Of wil je niet beweren dat Nintendo constant dezelfde oude paarden van stal haalt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je weinig toevoegen aan een nieuwe Mario Kart. Gravity is een leuke nieuwe toevoeging. Veel ander nieuwe stuff kan bijna niet, naast lots of items waardoor de game unbalanced wordt. En volgens mij is iets vinden een mening. Mijn conclusie blijft nog steeds dat je zit te haten voor het haten. Wat jij recyclen noemt, noem ik zoveel mogelijk vernieuwen van een game. Ze proberen wat niets met Zelda, en jij loopt dan alleen maar te janken dat Dynasty Warriors sucked, dus Hyrule Warriors dat ook gaat doen, met 3 goeie teams achter zich. Aha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nintendo heeft een nieuw members nodig, thats it. Volgens mij gaan ze dat proberen met Hyrule Warriors, he allemaal nieuw vijanden enzo. Rosalina begint ook aardig populair te worden en er wordt zelfs geroddeld over een Rosa game a la Super princess Peach. Ze blijven maar met Mario, Mario, Mario, Mario. Naar mijn mening mogen ze Mario ff tijdelijk aan de kant zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Vraagje Boemer: Als Call Of Duty een star wars setting krijgt, probeert men dan wat nieuws met de star wars setting, of met Call of Duty? Blijft het uitmelk gedrag. Dat is een heel ander geval. Call of Duty heeft elk jaar een nieuwe Call of Duty, met geen vernieuwing er op. Geen nieuwe engine, niks. Ze verbeteren het minimaal. @Alevivas Mario is ook het beste wat verkoopt bij Nintendo. Niet gek dat ze dat niet opzij zetten. :\ Maar ben het wel met je eens hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ontwijkt al mijn argumenten. Overigens heb ik geen idee wat men dan probeert. Als lang het maar voldoende vernieuwing brengt, en het een goed samen werkt, vind ik het goed. Overigens probeert Nintendo nu iets nieuws met Zelda, voor een nieuwe lore. Moet je je eens in verdiepen, leer je wat van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we hier verdergaan, het scrollen wordt irritant. Wat ik bedoel te zeggen is: Dynasty Warriors doet al jaren hetzelfde, dus vandaar de vergelijking met COD. Dus vandaar nogmaals de directe vraag: maakt het sausje het een andere game? Laat ik proberen duidelijk te maken dat ik juist mijn liefde voor Nintendo probeer te hervinden, maar de argumenten overtuigen mij tot nog toe niet. Ik probeer jullie niet te overtuigen, ik wil graag dat jullie mij overtuigen dat Nintendo niet hetzelfde doet als Activision, Ubi, EA, etc etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb jij nooit een Dynasty Warriors game gespeeld? Zit inderdaad niet altijd evenveel vernieuwing in. Overigens was dat niet de vraag. De vraag was dat jij vind dat Dynasty Warriors zuigt. En dat dat met 'een Zelda sausje' niet gaat veranderen. En mijn punt op dat Nintendo het zelfde doet als Activision, Ubi, EA, Sony en Microsoft; Volgens mij heet dat business in de game industrie. Als je vindt dat Nintendo melkt, doet elk ander bedrijf dat ook. Indies not included.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enerzijds wel vreemd... Voor Wonderful 101 wilde ze eerst echte Nintendo characters gebruiken zoals in Smash Bros, maar kozen toch voor iets vernieuwend. Ik weet zeker, als ze de iconische personages hadden gebruikt had het spel beter verkocht, maar dat is ook vrij logisch. Mensen smeken om vernieuwingen, maar kopen toch steeds het oude. Bijvoorbeeld hier weer: Hyrule Warriors met Link zou beter verkopen dan een soortgelijke Dynasty Warriors van Nintendo met nieuwe characters. In ieder geval, dat denk ik dan.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja. Ligt er natuurlijk aan hoe vet de game is. W101 verkoopt slecht door pure kut marketing. Het is overigens geen casual game. Perhaps waren de sales geboost als ze Nintendo Characters gebruikten, maar ja, kan niet in een alternatief universum kijken. Zelfde geldt voor Hyrule Warriors. Als ze gewoon een nieuwe Dynasty Warriors met nieuwe characters en nieuwe titel enzo zouden uitbrengen zou het heel tof kunnen zijn als ze er een eigen twist aan gaven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...