Ga naar inhoud

Nintendo Direct bingo


Maanwel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oef, wat een hoop ideeën had ik! Het paste niet eens allemaal op de kaart! Zie nu wel dat ik erg ingezet heb op The New 3DS, Smash en Majora's Mask. Ik ben benieuwd. Ik ga nu jullie kaarten pas bekijken. Zie waarschijnlijk dan nog meer dingen waarvan ik denk `ohja, vergeten...`. De mijne: http://i60.tinypic.com/97lnbt.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
Geen tijd gehad voor een bingolijst, helaas. Mijn verwachtingen: - Animal Crossing U met amiibo - Veel Super Mario Maker, inclusief speciale amiibo-bundel - Metroid - Luigi's Mansion - 3rd party exclusives - Super Mario Galaxy 3 - Project Treasure - Remake/Vertaling Mother 3 - Hyrule Warriors 3D - Nieuwe Zelda remake - of een 3D Mario remake - Humor - geen NX - Captain Toad DLC en bundel met amiibo - Mario Kart 8 DLC - Info over FE x SMT - Info over nieuwe FE - F-Zero heel misschien - Star Fox U - Nieuwe Super Mario amiibo (Wario, Rosalina) - Mario Party 10 DLC - Fast Racing NEO te downloaden na de presentatie - Wii U thema's Dat was wel weer genoeg toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...