Ga naar inhoud

Computers


NoseJob

Aanbevolen berichten

De titel verraadt het al een beetje, maar dit topic gaat over computers. Een van mijn hobby's is computers, ik vind computers erg leuk. Er zijn veel verschillende computers. Tegenwoordig gebruikt bijna iedereen dagelijks een computer. Computers worden ook wel eens voor nuttige dingen gebruikt, zoals rekenen. Computers eten stroom en leven vooral in welvarende landen, want daar is veel stroom. Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>De titel verraadt het al een beetje, maar dit topic gaat over computers. Een van mijn hobby's is computers, ik vind computers erg leuk. Er zijn veel verschillende computers. Tegenwoordig gebruikt bijna iedereen dagelijks een computer. Computers worden ook wel eens voor nuttige dingen gebruikt, zoals rekenen. Computers eten stroom en leven vooral in welvarende landen, want daar is veel stroom. Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen? ^ dit toverde toch echt een lach op mijn gezicht :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn werk computer ik 8 uur per dag, waarna ik 3 van de 5 dagen gemiddeld thuis ook nog gemiddeld 3 uren computer. De overige 2 dagen ongeveer 1 uur. In het weekend gemiddeld 9 uur. Per week is dat dan 60 uur, wat per dag gemiddeld 8 uur 34 minuten en 17 seconden is.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je een Tamagotchi bedoelt, dus zal ik je vraag op dusdanige aanname beantwoorden. Een Tamagotchi is ook een computer, maar een hele kleine. In theorie zou je er ook Quake 2 op kunnen spelen, maar daar heeft deze computer niet genoeg rekenkracht voor.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...