Ga naar inhoud

CdAB 7 [VII] verskil moet daar wees


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sommige mensen zijn niet bijster snugger. Een of andere mongool zond deze brief in bij de metro: 'Ik vind het echt verontrustend hoe makkelijk overal wifi opgedrongen wordt. Als je eens wist wat het allemaal met je kan doen, dan moeten we ons toch echt zorgen maken! Het is en blijft straling, ga maar eens op onderzoek uit. Dan hoeven we echt niet blij te zijn dat Rotterdam centrum overal gratis wifi heeft.'
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het kader van "de mensen hier hebben daar waarschijnlijk een beter antwoord op dan dat ik zelf in een uur kan vinden als ik op internet ga zoeken" een vraagje: Mijn ouders hebben eindelijk bedacht dat het misschien handig is thuis wifi te hebben. Nu hebben we momenteel gewoon een normale router unit (of is het modem?), waarmee we op vier verschillende plekken een vaste kabel hebben. Dit willen we zo houden en daarnaast ook een draadloos netwerk voor onze mobile devices. Is dit mogelijk met een alles-in-één router die zowel het draadloze signaal kan geven en waarbij we onze vier vaste kabels kunnen laten liggen, of moet er los een draadloze router waarbij de boel in één of andere opstelling moet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...