Ga naar inhoud

Het vrouwen vertaal topic


SirEpicPigeon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Misschien wel, misschien niet... Heb je dat nog nooit gehoord Avant? Als je voor je spullen niet werkt begrijp je de waarde ervan niet. Werk je wel, besef je hoeveel inspanning het heeft gekost, en bekijk je het waardevoller. Je hebt het idee dat iets waardevoller is omdat je je eigen inspanning probeert goed te praten. Iemand die er geen reet voor heeft hoeven doen kan een object juist beter op waarde schatten.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het geeft er extra waarde aan. Maar is dit waarde omdat het product nou zo geweldig is of is het waarde omdat je je eigen inspanning of zoals jij het stelt "gevoel van beloning" aan het product linkt. >Dan zou ik mn hele leven geen flikker meer doen als ik jou was. Wat zal jij in een wondere wereld terecht komen. Klinkt goed kerel!

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Kontenbonken*

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat jij met die jongen gaat konenbonken

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik hier de enige de het haat iets te krijgen zonder er iets voor te doen? Een cadeau is okay, maar iets groots ofzo haal ik liever zelf. 1) diegene die het haalt zou zijn of haar geld beter kunnen besteden aan zichzelf 2) Dat beloningsgevoel waar Uhurus het over heeft 3) Denk je dat ik m,n shit niet zelf kan betalen dan? Ik heb het niet breed maar ik heb genoeg 4) Het is ook gewoon een beetje trots, om zelfstandig te zijn ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...