Ga naar inhoud

CDAB 63 [LXIII] Hout is goud, als je er maar genoeg van houdt


VictorDu

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Meh, op 4chan kut ik alleen rond op /mu/ /v/ en /pol/ als ik mij echt verveel of wil lachen om zieke kutplaatjes en slechte kut grappen dan kut ik rond op /b/. https://2.bp.blogspot.com/-n9-5hkWRXps/U0Epu8vIIqI/AAAAAAAAQIg/RzUGmQ6SEoo/s320/fingerless-gloves-fedora.png le fedora tip xDDD

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief geschiedenisboek, Het is allemaal leuk en aardig dat je de politiek die Bismarck bedreef liefkozend *alliantiepolitiek* noemt, maar dat woord bestaat natuurlijk helemaal niet. Het moet dan ook *realpolitik* zijn, wat trouwens niet zo moeilijk moet zijn, want een paar bladzijdes verder noem je de politiek van Keizer Wilhelm II ook gewoon bij de correcte naam; *weltpolitik* Groetjes, Noatak *P.S De man die op de Duitse postzegel uit 1936 afgebeeld word op bladzijde 132 is Paul von Hindenburg, niet Otto von Bismarck. Hitler gebruikte Bismarck niet voor zijn propaganda.*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dagboek, Vandaag begon Noatak liefkozend te converseren met zijn geschiedenisboek. Op zich niet zo raar, er zijn ook mensen die masturberen terwijl ze aan voorwerpen als treinen en zo denken. Ik vraag me dan af, aan welk onderdeel denken ze? De wielen? De neus? Het geel, het blauw? Is het de langwerpige vorm? Beelden ze zich in dat de trein hun penetreert of andersom? Wat een rare wereld is dit toch. Oh en ik riep vandaag bingo, terwijl ik helemaal geen bingo had; ik was ook helemaal niet bingo aan het spelen, maar gewoon aan het masturberen. Groetjes, Raul *P.S. Assassin's Creed: Unity is zonder de bugs ook maar een vrij matige game, en Ilja is gay.*
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als jullie moesten kiezen tussen 4chan, Reddit of 9GAG: wat zou het dan worden? Moet zeggen dat ik geen een van deze sites ooit bezocht heb, een enkele keer daargelaten om te kijken wat het nou is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...