Ga naar inhoud

Rectale geschiedenisveter. (DarknessFood)


DarknessFood

Aanbevolen berichten

Ik laat los ik houd vast tranen komen met een lach. Vroeger kende ik je van vroeger in het been was jij aldaar klein biggetje om jou dat ik ween. De glibberige tintel van ijs en zoet laten me rillieril doen waardoor ik moet. Gevogelte gevoelens laten me stil in de nacht waarna ik smacht naar een vracht. Ooit mijn broeder in stil nu hetgeen wat ik loslaten wil maakte het leven mooi toch nemen we afscheid, toy toy toy. Stevige prik op u natte zwengelstaaf met bubbels die weg zijn is dit een nieuw paraaf. Sappen lekken tot onder de diepste krochten van mijn teen waar gaat de volgende enterslag heen misschien dat ik daar zo over ween lange teksten begrijpen kan ik alleen. Het druppel uit de penis klinkt als muziek net als het gezeik van al die kritiek ze snappen mij niet, en ik niet hun doch ik ze wel lappen teksten gun Maar verhip nou wat hoor ik nu het klinkt als gezeik op een paraplu zo'n hard geluid weet je wel ik denk dat ik mijn psychiater bel Incoherent verhaal zie ik nu verschijnen met 3 dolken in de rug ik ben uiteraard een schrijvend genie amai ik lees bij het schrijven toch nooit verhalen terug Het verhaal ging over de urine van de buis geliefden waren klaar met elkaar ik vertrouw jullie voor geen haar jullie zijn omgekocht gespuis! /insertrandomstory ~DarknessFood
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...