Ga naar inhoud

CdAB 8 [VIII] Discrimineren is zilver, racisme is goud.


DarknessFood

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je traint inderdaad in (kleine) groepen (max 10 man). Blessure gevoeligheid is zogenaamd altijd een groot kritiekpunt, maar ik heb in de jaren dat ik CrossFit doe geen blessures gehad tegenover problemen met m'n knie en onderrug toen ik 'normaal' fitnessde. Blessures bij CrossFit komen vooral voort uit onverstandige keuzes van de atleet zelf en niet uit het programma of de sport. Een goede coach laat je techniek prefereren boven gewicht of snelheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zeg niet dat je het standaard krijgt bij die sport. Maar omdat je alles van je spieren vraagt lenig(lang) kracht(kort) is geen goeie combinatie en daarom gaat bij turnen ook altijd zo goed mis als ze blessure krijgen. Ik hou het wel gewoon bij mijn kracht training met beetje cardio. Werkt goed want groei elke maand wel een kilotje of anderhalf in vet en spieren, en beide heb ik nodig dus kan ook lekker door blijven eten. Doe er nu ook nog 1x daags en 2x daags als ik train een lean gainer shake lekker en rete gezond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je lichaam is gemaakt om veel van gevraagd te worden ;) Lenigheid is belangrijk en iets dat je moet ontwikkelen. Korte spieren ontwikkel je vooral door geen full rang of motion te doen. Anyway, ik bouw lekker verder aan m'n Kratos-like body :P En als je puur massa wil bouwen, dan ben je het beste af met een bodybuild like regime (zoals jij gebruikt). Fit worden in zoveel mogelijk modaliteiten/een allround atleet worden? Dan ben je beter af bij CrossFit :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...