Ga naar inhoud

Aan World of Warcraft beginnen?


Vaas

Aanbevolen berichten

Yoo community, Over een paar dagen krijg ik mijn nieuwe pc en was daarom in mijn lokale gamestore aan het kijken naar PC-spellen. Hier kwam ik de World of Warcraft Battlechest 3.0 tegen voor slechts €10. Zelf heb ik nooit WoW gespeeld. Toch lijkt het me leuk om aan zo'n spel te beginnen maar ik heb geen vrienden die dit spel spelen. Raden jullie het aan om dan te beginnen aan WoW of is het spel weinig aan als je alleen bent?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben jij een vaas van porselein of van plastic? En daarnaast...waar kom jij vandaan? Ben je een Chinese vaas of een vaas uit het Oude Griekenland? Ja ik weet het al...jij bent een Griekse vaas. Maar ik weet alleen niet of je een Amfoor, Pelike, Hydria, Stamnos, Oinochoë, Kylix, Skyphos, Lekythos, Alabastron, Aryballos of een Pyxis vaas bent. De Skyphos spreekt mij persoonlijk het meest aan. Hopelijk ben je die. Vertel het ons alsjeblieft!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu makkelijk om te beginnen! Vroeger was het redelijk een pain om erachter te komen wat je precies moest doen met de game, als je geen vrienden had om het aan te vragen. Tegenwoordig is het heel "noob friendly". Dus wordt alles goed uitgelegd vanaf het begin etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...