Ga naar inhoud

Topic der Documentaires


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 194
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Free Solo. Een docu over Alex Honnold, de man die El Capitan heeft beklommen zonder enige zekering. Onwijs goede documentaire. De beelden zijn prachtig gemaakt, het verhaal er om heen is sterk, en Alex is een interessant en boeiend persoon, maar bovenal: Super spannend! De gehele film met zweethanden en samen geknepen billetjes gezeten. Ook als je niet van klimmen houdt, zeker kijken. Deze moet je gezien hebben: Het beste uiteraard in de bioscoop, als die mogelijkheid er is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gisteren samen met half Nederland Leaving Neverland gekeken en ik was er na anderhalf uur wel klaar mee. MJ waarschijnlijk pedo, we snappen het nu wel. En toen ging het nog 2 uur door. Wel leuk dat ik en m'n pa op een gegeven moment de slappe lach kregen toen een van de slachtoffers locaties op begon te sommen en het een soort bingo van kinderaanranding werd. Zwembad? Pijpen. Filmzaal? masturbatie. Badkamer? Buttstuff.
Link naar reactie
Delen op andere sites

National Parks Adventure Docu over 3 mensen die verschillende nationale parken in Amerika bezoeken om er te gaan bergklimmen, raften, mountainbiken, en om gewoon te genieten van de natuur die in de docu ook op prachtige wijze gefilmd word. En dit allemaal in 4K, met mooie achtergrondmuziek. Het duurt maar ongeveer 40 minuten maar het is het kijken zeker waard. Alleen al om één van die gasten keihard met zijn mountainbike tegen een rots te zien neergaan. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Queen: Champions of the World De grootste hoeveelheid uniek beeldmateriaal van Queen die ik tot nu toe heb gezien. Echter miste ik wel een beetje een rode draad, het kwam nu meer over als een soort collage over Queen. De reden waarom ik Days of Our Lives nog steeds heel hoog heb zitten is omdat die docu je wel duidelijk meeneemt op een reis langs de gehele historie van Queen en je zo meer gevoel krijgt voor de ups en downs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...