Ga naar inhoud

CdAB 66 [LXVI] Deze titel is kut


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zouden de moderatoren SANIC in het onderstaande topic even tot de orde kunnen roepen? Bij voorbaat dank hoor! http://www.pu.nl/community/discussions/question/ik-kan-niet-in-loggen-op-psn-vind-er-onderhoud-plaats-of-is-er-weer-gehackt-door-de-lizzardsquad-of-ligt-het-aan-mijn-internet/#c2600885

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom kk wijf loopt godverredomme elke keer met dat ouwe barrel gas te geven voor haar deur wat niet nodig is. Allemaal witte rook die mijn huis binnenkomt aangezien mijn deur altijd openstaat ivm de warmte. als ik er wat van zegt ligt het niet aan haar maar aan mij. Zij hoeft geen rekening te houden met anderen natuurlijk. Ze kan het godverredomme ook 4 meter verder op doen buiten de poort zodat ik er geen last van heb en zodat mijn hele huis niet ruikt naar gore benzine lucht van een oud barrel met een lekke koppakking. HOER! Ik zie maar 1 optie... moord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probably Noord Korea die er achter zit. Heb al een stevig gesprek gehad met m'n makker Kim Jong Un, maar die asshole wilde niet luisteren... Dus heb ik daarna ff de stekker uit z'n land getrokken. Toen begon meneer weer direct huilie huilie te doen...-zucht-... Bereid je maar voor op een cyberwar. Dit gaat nog een staartje krijgen. Maar ik laat me niet gek maken natuurlijk. Je kent me inmiddels wel hè...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...