Ga naar inhoud

CdAB 66 [LXVI] Deze titel is kut


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Kan natuurlijk ook. Ik ben zelf persoonlijk niet moeilijk om een topic te kiezen welke titel de meeste aanhang heeft. Maar dan blijf je natuurlijk houden met de vraag waarom de andere titel niet gekozen is. Ik denk dat het in het kader van de verheffing van het internationale proletariaat verstandig is om een kleine groep mensen aan te stellen die zich bezighouden met het verzinnen van hoogstaande CdAB titels die dicht bij het volk staan. Laten we in het volgende CdAB verkiezingen houden om deze nog op te richten powerweb commissie te vullen, met mijzelf als enige kandidaat.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan niet moeilijk doen om nieuwe CdABs. De eerste nieuwe CdAB (na 500 reacties) blijft open behalve als de maker ervan heeft lopen spammen om de vorige CdAB vol te krijgen. "De beste titel", "meeste aanhang" levert niks op. Dat levert alleen maar gezeik op en het huidige systeem werkt prima.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat jullie je serieus bezig houden met titels van het CdAB... Lekker fucking belangrijk allemaal. Zolang er maar een CdAB is, is het toch goed of zie ik dat verkeerd? En als je het daar niet mee eens bent, dan ga je toch lekker een potje dammen ofzo? Of steel het voer van je hond en ga dat eten....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...