Ga naar inhoud

Stijl achter de teksten kan niet gestolen worden


k1ng

Aanbevolen berichten

Hoi jongens, mods, denken jullie dat ik zo gek ben dat ik pm's naar jullie stuur die geen enkele steek houden? Waar is de rationaliteit die steeds nagestreefd wordt? Zou ik dit zomaar verloochenen na deze onderdeel gemaakt te hebben van mijn account? Ben ik niet slim genoeg om te beseffen wanneer ik een pm stuur, deze jullie geen andere optie geeft dan te denken dat ik ze niet meer allemaal op een rij heb? Zou ik niet weten dat jullie zo'n pm op geen enkele andere manier kunnen interpreteren dat ik raar maar waar plots irrationeel geworden ben, en dit schaamteloos aan jullie demonstreer? Ik? Wat als ik nu eens gehacked ben, een 'namaak-forum' gepresenteerd krijg, waarin Noatak volledig vrij spel heeft, alle regels aan zijn laars lapt en dit voor mij niet door de beugel kan? Hierdoor stuur ik de Mods pm's die bijvoorbeeld stellen dat Noatak over heel het forum mijn teksten zit te spammen? Ben ik zo dat ik op zo'n vuile, valse (i) manier Noatak wil buiten krijgen? Weet ik niet dat jullie behoorlijk teleurgesteld in deze puberale denkwijze afkomstig van mij zouden zijn, en hiervoor vervolgens al mijn talenten aanspreek? Zelfs een email naar de redactie sturen en hoofdredacteur Ed? Zo dom ben ik echt niet. Wat ik stuurde, was de waarheid, omdat ik gehacked ben, dingen heb gezien die niet echt waren (fakeforum) en hier op reageerde op dat fake-forum. Mods? Je ziEt toch dat Noatak mijn teksten ligt te spammen? Geen reactie. Dit kan niet. Pm naar Mods: Noatak heeft elk topic met teksten van mij met zijn signature op volgespamd en vind dat dit een ban verdient! Tja, is Uhurus gek geworden? Als ik vind dat iets te ver gaat, dan is dit zo. Ik spreek dus de waarheid, en die heb ik altijd gesproken. Noatak is een hacker, een goede. Zo goed zelfs dat over dingen worden nagedacht die zonder opzet nooit bedacht kunnen worden. En dit, heeft hem aan mij verraden. Ik zei het hem, een plan volgt regels en ik bespeur deze. Ik wil hem persoonlijk niet gebanned hebben, hij verdient er volgens de regels van Power Unlimited één, dat is iets anders. Grappig hoe hij werkte aan het wekken van een indruk dat ik hem haat en ruzie met hem heb. Dat is niet zo, maar als hij twee, drie dagen ongegeneerd haatposts op mijn schrijfstijl zit te spammen, (fakeforum) dan kan het wel eens zijn dat ik hem wil stoppen. Als het me dan lukt, omdat ik hem op zijn eigen schrijfstijl begin te wijzen en zich beter daar op zou richten en eens iets leveren voor iedereen ipv alleen maar haatposts te spammen. Druipt hij af... (Tja, dat heb je zelf gezocht kerel, ervan uitgaande dat iedereen alles volgt) Komt hij terug... Begint opnieuw... Voel eens wat ik voel. Dat hij niet goed in zijn hoofd is. Kan me geen reet schelen, ik verpletter hem, dit is licht op groen. Worden deze posts toch niet op het echte forum gezet zeker! Heb ik ooit iemand voluit op het forum gezegd dat hij niet goed snik is? (ook al denk ik dat soms eens;-) Wat heb ik daarbij te winnen? Bij Noatak heb ik het voortdurend zitten zeggen, (na de eerste 'vocale battle' verloren te hebben en te blijven terugkomen voor meer) Dat was niet goed snik, en stoorde mij al drie dagen. Ik heb zelfs een PM naar Bas gestuurd. Zo zou je misschien durven denken dat ik hem gewoon haat. Als ik al iemand haat, ga ik daar dan actief jacht op maken (zoals Litthedemon en DunneDraak bijvoorbeeld) om die te kloten? Daar steek ik geen energie in, mijn energie is wel wat waardevollers waard. Leer kijken gasten! Ik wil hiermee niets anders bereiken dan gewoon de waarheid zeggen. Noatak wilde bereiken dat ik me hier nooit meer liet zien omdat hij niet kan hebben hoe hij in mijn schaduw gedwongen wordt. Hij gebruikt mijn (!) teksten om te posten. 'Open brief aan Uhurus' is mijn 'gemodificeerde' tekst. Ik hoef dit niet te bewijzen, omdat zoals ik ooit eens zei: 'met mijn teksten ben je niets, omdat de echte hand gemist zal worden en de teksten beperk.' Wil je bewijs? Neem één onderwerp, (wat dan ook, ik schrijf het) een ongewoon zodat mijn stukken niet gebruikt kunnen worden, laat ons zeggen: beschrijf in twintig minuten wat voor een strijd een vis moet doorstaan als hij aan de lijn van een visser hangt. Dan zal je bewijs hebben. Vraag me nu niet om dit te beschrijven hé;-) Je bent met mijn gestolen teksten niets omdat laat ons zeggen na een zestal maanden patronen herkend worden die je doen denken dat je dit al eens gelezen hebt. Hoe zou dat toch komen? Ik vind het zeer merkwaardig dat ik mijn eigen teksten in een oogopslag herken en anderen niet, ook al is hij aangepast. Wat er verder ook gebeurt, (officieel is het een perma-ban voor Noatak en litthedemon) maar ze hebben sowieso verloren omdat bewezen zal worden dat 'open brief aan Uhurus' inderdaad door mij geschreven is. (die kan zo niet schrijven en begrijp niet dat jullie dit niet opmerken) Het is een sneer in het gezicht: 'ik heb je teksten voor iedereen's neus gestolen en je kan er niets aan doen.' Hij weet echter bovenstaande niet. Kan hij niks aan doen. Hij had me niet terug verwacht na die hack. Litthedemon werkte hard mee aan de illusie wekken dat Noa en ik ooit vrienden waren en serieuze ruzie hadden. Heeft hij speciaal aan Enzevil in een gedicht duidelijk gemaakt: 'Wat is er aan de hand? Jullie waren eerst zo'n vrienden en nu kletterende ruzie...' Tja, wij zijn nooit vrienden geweest (dat weet iedereen) en hierdoor kunnen wij ook nooit kletterende ruzie hebben. OM ruzie te maken moet je die energie waard zijn. Het enige wat ik deed was hem met veel plezier pareren. Ik ben ook niet kwaad hem. Het is smerig, heel smerig, maar wordt er nog eens goed bij hem opgedrongen, wie hier werkelijk de baas is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...