Ga naar inhoud

CDAB 68 [LXVIII] Met een kater naar de boom kijken.


mohamed

Aanbevolen berichten

Ik heb me lang egoïstisch gevoeld omdat ik deze wijze les voor mezelf hield. Ik houd de verstuurder anoniem, want ik wil hem niet opzadelen met fanmail. ONDERWERP Arend VERSTUURDER *Anoniem* DATUM 26 oktober 2014 21:32 ONTVANGER Arendjan BERICHT Ik wilde het even persoonlijk houden, kwestie van je integriteit wat te beschermen. Maar zou je niet beter die opstand tegen de Mods gewoon laten vallen? (Enfin, opstand... Je weet wel) Ik zou het zo bekijken, want ik kan me best voorstellen dat jij Mods betrapt hebt op tegenstrijdigheden die in jouw ogen misschien Mod-onwaardig zijn. Wel, de strijd kan je niet winnen hé, uiteindelijk, dat weet je wel. Laat ze gewoon vallen, doet er niet toe wie in zijn recht is. (want ja, Mods zijn ook mensen en maken fouten) Is het dan belangrijk voor jou om hen hierop te wijzen? (je mag dat doen, maar het zal je niet helpen, ook al geef jij te kennen dat jij die regel nooit overtreden zou hebben, het maakt je niet geschikter om Mod te worden. (Als dat je mogelijke doel is) Waarom niet? Omdat de negatieve lading die eraan verbonden is, bij hen (misschien onbewust) protest oproept. Ik zou het zelf gewoon loslaten, omdat wat je ook probeert, het zal de situatie er nooit beter opmaken. (ook niet als je een Mod verplicht zijn fout laat toegeven) Het is vooral voor jezelf, energie die het niet waard is. Je komt gemakkelijker tot rust. Ik ben niet aan het raaskallen hé Arend, ik ken de situatie niet, dus probeer met zoveel mogelijk aspecten rekening te houden. Ik las wel eens een paar keer dat je wat verbitterd bent vanwege het mislopen van het moderatorschap. Niet dat ik dat zomaar geloof, neenee, ze kunnen zeggen wat ze willen. Maar als het wel zo is, (ik zou het echt niet weten) probeer het los te laten, die negatieve energie aan hen gericht. Het is nutteloos. Begin, gewoon, neutraal opnieuw! We gebruiken de tijd die hiervoor nodig is, als onze vriend (!) en niet als een vervelend iets omdat het niet vooruit gaat. We hebben toch alle tijd? Niet? :-) Kijk eens naar mijn ava Arendje, deze staat voor elke dag, nieuwe kansen en hoop, en die kleine schittering die is er, maar ze is nog niet bereikt.(kan voor iedereen iets anders zijn) Zo, wilde ik je even objectief mededelen. Kan zijn dat je er niets aan hebt, tuurlijk, maar gewoon een ander inzicht, kan soms wonderen doen. Dat is zo, omdat jij midden in de wespennest zelf zit. Dikke kus, en hoop dat je er werkelijk iets mee kan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En dan ook meteen deze maar. ONDERWERP :-) VERSTUURDER *Anoniem* DATUM 4 september 2014 15:42 ONTVANGER Arendjan BERICHT Mooi Arendjan. Ik dacht, ik zal maar even via PM reageren. Het feit dat je dit stukje gemaakt hebt doet me vermoeden dat je de bui al voelt hangen. Goed tussen de lijntjes heb ik gelezen, je weet alles nog, en de stukjes die zijn blijven hangen heb je op een respectvolle manier geuit, zonder een vrouwelijke pussy te worden :-) Emiel de vlo was ook zo geschreven dat ik vermoedde dat iemand het niet kon laten om er een vervolg aan te breien. Goed gegokt, ik dacht dat ik weer wat idiote verwijten naar mijn hoofd geslingerd ging krijgen, maar heb jij me toch verrast. Ik ben wel weg, heb het gehad. Als het plezier weg is, waarom kom ik dan nog? Vraag ik me af. Hoezeer ik jouw manier om te tonen dat je me leuk vindt ook appreciëer, en me echt uitlokt (!) om te blijven, heb ik mijn keuze nu toch gemaakt. Het is ook echt een kut-forum, nog nooit heb ik zo'n stelletje respectloze eikels bij elkaar gezien. Ik zie je nog weleens, op de frontpage zal ik af en toe nog komen, maar op het forum zet ik geen voet meer binnen. Er komt geen einde aan, ik reken wel met vijanden af, maar van zodra dit is gebeurt, duiken er nieuwe op. Ze zien het als hun missie om me weg te krijgen, net omdat ze niet kunnen geven wat ik geef en hun eigen handicap hierdoor bloot komt te liggen. Het is niet zo dat ik me weg laat jagen hé meis, ik vind het gewoon niet leuk meer. Kus.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...