Ga naar inhoud

CDAB 68 [LXVIII] Met een kater naar de boom kijken.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Wat Snor zegt. Een wereld zonder klagende sociale rechtvaardigheidskrijgers en bloggers zou een stuk mooier zijn. Bloggers enzo zijn best prima, die hebben in de regel tenminste verstand van hetgeen waarover ze bloggen. Wat mij stoort is het klootjesvolk dat ineens meent verstand te hebben van economie en achterlijke kritiek levert op de ECB, voorbeeldjes: >Wel bizar dat Mario Draghi ons zonder enig kiezersmandaat kan laten dokken om zijn eigen land een gratis bancaire facelift te geven. >@397, die 1000 miljard is wel bedoeld om de komende 25 jaar iedereen van pensioen te voorzien! >Die 1000 miljard is een lenen. Let op! Geld lenen kost geld. Waarom sparen de overheden niet ipv geld te lenen. Als ik een auto koop ga ik eerst sparen...veel te verstandig waarschijnlijk. >Wij zijn nogmaals genaaid door ecb en imf etc etc.De rente op dit (1.000.000.000.000) astronomische bedrag is ook astronomisch. En dan ook nog domoren als @404 die denken dat het goed is. Wat moet het een zalig rustig leven zijn als je blind bent voor de realiteit. Tijd voor een revolutie!!

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Die 1000 miljard is een lenen. Let op! Geld lenen kost geld. Waarom sparen de overheden niet ipv geld te lenen. Als ik een auto koop ga ik eerst sparen...veel te verstandig waarschijnlijk. Deze heeft duidelijk weinig verstand van economie

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...