Ga naar inhoud

CdAB 69 [LXIX] Bananen in pyjama's, ze blijven boven


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Bevestigd: er zit een shroefje los in je brein, Avant. Ikzelf ben ook niet normaal maar zelfs ik heb niet zo'n waanbeeld. Hoe vaak verlaat jij in feite jouw huis om eens in de stad of beter gezegd, in het nachtleven rond te lopen? Een keer of drie per week? > Ik zie daar meer lust en afgunst dan liefde. Dan moet je naar een fatsoenlijke kroeg met normale mensen gaan. >Ik weet in ieder geval zeker dat ik je niet serieus hoef te nemen als je artikelen gaat schrijven over liefde en zulke zaken :P Dat klopt. Daarom schrijf ik alleen over politiek en economie. >Kun je vinden, maar je kunt toch ook niet ontkennen dat het nut heeft. Zou je het beter hebben gevonden als al de gebruikers hun seksuele frustratie zomaar op iemand anders gaan uitoefenen? Veel alternatieven hebben die mannen gewoonlijk niet. En in de gevangenis wordt het niet beter voor hen. Gewoon fappen is ongeveer hetzelfde als naar de hoeren gaan. Maar dan goedkoper.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat dan? Studiegenootje van mij is net terug van een halfjaar backpakken door Azië en wil zo snel mogelijk terug. Nare cultuur. Weinig vrijheid, veel onnodige regeltjes. Veel sociale druk. Als gevolg daarvan veel zelfmoord en niemand die ook maar enigszins voor zijn mening uit durft te komen. Het duidelijkste voorbeeld van de naarheid van de Koreaanse cultuur is dat het woord "nee" simpelweg niet bestaat, in plaats daarvan zeggen mensen "ja" en bedoelen ze "nee". Om gek van te worden.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...