Ga naar inhoud

Het steun-elkaar-met-school topic


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

Er zijn hier geloof ik heeeeeeeeeeeeel veel studenten/leerlingen die in tijden waarin hij/zij moeten leren stiekem achter zijn/haar peecee'tje zitten en op pu.nl rond zitten te neuzen. Dat kan zo niet langer! Steun elkaar. Help elkaar. Make love with elkaar. Zeg dat je iemand nodig hebt die je verteld dat je aan school moet zitten, en hopelijk krijg jij je hulp/tip. ![](https://31.media.tumblr.com/b73779cadfbd1743a21113cd3aa52b0b/tumblr_mrwkx5CuVi1r5pqz3o1_500.gif)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het liefst van al zou ik gewoon tot de daad willen overgaan, maar het draait niet rond mij, het draait rond ons beiden dus is het belangrijk dat jij er net zo hard van geniet als ik.Je bent als een oven die eerst voorverwarmd dient te worden.Wat lief dat je je benen niet kan stilhouden en uit onweerstaanbaar verlangen voor me opent.Maar daar zijn we nog niet, jij geniet van dit spel, en ik speel het spel met je mee.Al kussend beweeg ik mijn hoofd lager en lager richting je buik. Hierbij let ik er vooral op dat mijn geschoren kin niet tegen je buik aanschuurt.Je handen knijpen af en aan in de parelwitte lakens onder je.Hoe lager ik je kus, des te warmer en warmer lijkt het te worden.Ik slaag het middenstuk bewust over en begin je aan de binnenkant van je knie te kussen, om vervolgens langzaam maar zeker aan de binnenkant van je deien hoger en hoger te gaan.Bijna kus ik je geschoren geslachtsdelen, maar blijf er bewust net naast kussen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgende week proefwerkweek en ik moet dan ook een stuk van mijn pws inleveren en normaal doe ik niet aan stress maar dit is toch behoorlijk kut gelukkig ga ik de weken erna flink zuipen en is mijn verjaardag aanstaande en ohja de dag na mijn verjaardag begint carnaval :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is zelfs blijven zitten. Ach, niet iedereen kan op ons en vooral mijn niveau zijn he :-) maar hopelijk blijf ik jullie inspireren om beter, beter en beter te worden, om uiteindelijk, op mijn niveau te raken :-)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...