Ga naar inhoud

Mens erger je niet


gtagekker

Aanbevolen berichten

Iedereen die gamet maakt het wel eens mee. Je denkt als eerste over de finish te gaan, maar vlak voor de laatste bocht krijg je een rood schildje voor je bakkes...en daarna een groene...en daarna wordt je nog door 3 man voorbij gebeukt en je eindigt uiteindelijk als zesde. Of je bent met die laatste pot Fifa bezig (die je moet winnen) en krijgt in de blessure tijd een ongelofelijke kutgoal tegen. Of je speelt Street Fighter online en je tegenstander maakt je af met alleen maar dezelfde moves. Of die ene gast die met Halo gebukt en gecloakt(!) altijd om het hoekje zit te wachten om iedereen met zijn energy sword op laffe wijze om te leggen. Als zoiets herhaaldelijk plaats vindt dan gebeurt er iets met mij. Er wordt ergens in mijn bovenkamer een stofje aangemaakt waardoor er een implosie op macroniveau plaats vindt. Dit uit zich vervolgens in een tirade richting het beeldscherm. Soms vliegt er wel eens een controller door de woonkamer. De lichte opluchting maakt dan weer snel plaats voor woede als ik er achter kom dat de controller stuk is. Hoe werkt dat bij jullie? Sneuvelen er ook wel eens controllers (of erger) of ben ik de enige die zijn woede-uitbarstingen niet kan beheersen. PS: ik heb dit alleen als ik game, laat dat duidelijk zijn >:]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Sneuvelen er ook wel eens controllers (of erger) of ben ik de enige die zijn woede-uitbarstingen niet kan beheersen. Halo 3 op Legendary heeft mij een controller gekost. Daarnaast scheld ik er bijv. aardig op los als een gedeelte van een spel maar niet wilt lukken of als ik honderd keer doodga in een multiplayer game. Je bent niet de enigste.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word soms wel echt helemaal gek van een spel maar ik kan me nog wel inhouden. Mijn broertje daarentegen......... Ik wil zo ongelooflijk graag co-op met mijn broertje spelen maar ik ben echt zo bang dat hij mijn controller molt. Hij heeft nooit een controller in tweeën gebroken oid maar hij heeft wel het scherm van zijn oude DS kapot gemaakt door abnormaal hard dat stokje tegen het touchscreen aan te rammenen en hij heeft mijn PSP's pookje gemold. Dat wil ik echt niet met mijn DS4 laten gebeuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...