Ga naar inhoud

New Nintendo 3DS XL Majora's Mask edition


Podero

Aanbevolen berichten

Toen Nintendo eergister de N3DS MM editie aankondigde, was ik hysterisch. Ik moest en zou dit exemplaar bemachtigen. Niet alleen ziet de uitvoering er, vind ik, beter uit dan de normale modellen, maar MM staat er ook nog eens op. Een game die je, vind ik, gespeeld moet hebben als je maar enigszins een gevoel hebt bij de Zelda serie. En toen was de N3DS MM editie binnen een uur uitverkocht op Nedgame en Gamemania. Dát ging even snel. Geen kans gehad om hem te pre-orderen. Gelukkig lopen Bol.com, Media Markt, Wehkamp achter met het Direct nieuws, want de eerstgenoemde heeft hem vandaag pas online gezet (en is dus nog te bestellen!) en die laatste twee hebben helemaal liggen slapen, want die geven nog helemaal niets prijs over de nieuwe telg in de consolefamilie van Nintendo. Serieus, ik had moeite om de Mediamarkt uit te leggen dat ik niet de oude, maar de NEW 3DS bedoelde. Heel vermoeiend. Dussss, als je hem nog wilt hebben, dan is dit je kans, want kennelijk zijn ze retesnel op!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...