Ga naar inhoud

CdAB 97 [XCVII] Met 52% in de hand, kom je door het Erdoganse land


Tintalya

Aanbevolen berichten

>Zij werkt ook graag met papier maché, verkoop je dat ook? Nee, helaas. We verkopen wel Spiderman- en Wickie de Viking feestpakketten! >Hee, m'n oom doet dat ook!!!1 Concullega!! >Bezorg je ook alleen de helium? We leveren heliumtanks die goed zijn voor 50 ballonnen! Je krijgt daar 50 latex ballonnen bij! En linten! >Of lachgas? Nog niet!

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kom net terug van een kmt van een Leidse studentenvereniging waarvan ik zeer begin te hopen dat het niet dezelfde vereniging is als die waar Jort het hieronder over heeft.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>30 graden daar is wel wat lekkerder dan 30 graden in Nederland. Probleem is helaas dat het hier het laatste jaar geen 30 graden is maar 35 graden, met een gevoelstemperatuur van 40 graden, omdat er amper wind staat. Echt vrolijk wordt ik er niet van en het begint langzamerhand de ondragelijke kant op te gaan hier. 's Avonds om 6 uur begint het langzaam beter te worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...