Ga naar inhoud

Gta of Bioshock


robpsp

Aanbevolen berichten

De reden voor de heisa is dat gta gamen naar de mainstream mensen heeft gebracht, mensen kochten een ps2 voor gta 3. Dus ja zo gek is het nog niet, al ik een hype nog best vind mee vallen. De sites doen het zelf door steeds elke scheet die rockstar laat op te blazen, omdat sites weten dat gta V mega veel gegoogeld word en hopen dat hun site dan boven aan komt bij de suggesties. Zoals de PU.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja rebenga? In san andreas rookte mensen op straat, namen de telefoon op hadden complete gesprekken aan die telefoon, dronken blikjes gooide die weg op straat en het bleef liggen? Cultuur in elke straat? Joodse buurten Russische buurten? Geen enkele straat zag het hetzelfde uit elk patroon was anders je kon zien wat een oude weg was en wat niet. Ja man dat had san andreas ook...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou je en beetje van stoerigheid en zou je de gekste dingen willen doen in het echt , nou het kan allemaal op gta5 gta 5 komt met zoveel mooie snufjes fietsen vliegtuigen straaljagers etc noem maar op ! als je online zal gaan is het ook leuk zeker met je vrienden , de map word zo groot enz enz je hebt er gewoon uren speel plezier mee , maar bioschok is zon missie spel en daar zal je niet uren speel plezier mee hebben natuurlijk wel veel tijd omhem uit tespelen maar gta blijft altijd leuk en blijft ook jaren speelbaar en in de mode ! **ga voor gta5 het wachten is het waard , en koop bioschok later wanneer die goedkoper is ! toptop**
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
ik vind dat hij dit soort dingen best mag vragen vooral als hij het gewoon op de goede manier doet. als je gewoon de titel en 1 regeltje typt vind ik het best dat die persoon lekker ouderwets wordt afgezeken maar als iemand het zo netjes doet is het minste wat hij verdient een serieus antwoord voordat hij wordt afgezeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, persoonlijk is bioshock infinite nu al mijn game van 2013. maar het is een beetje wat je zelf wil. Wil je lange speelduur met hoge replaywaarde, dan kun je beter voor GTA 5 gaan. Wil je een game die een originele mooie setting heeft en een verhaal heeft waar veel science finction films nog een puntje aan kunnen zuigen, dan zeg ik bioshock infinite.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...