Ga naar inhoud

Better call saul


Marcos

Aanbevolen berichten

Oetlul wil ik niet zeggen, maar de stijl was vooral qua shot direct herkenbaar. Neem bijvoorbeeld na de zwart-wit intro de shots op de wc, met bijvoorbeeld het lage show met de urinal cake dicht op de camera. Gaf direct een BB gevoel. Overigens ben ik geen regisseur of filmkenner, maar die shots wekte voor mij persoonlijk het herkenbare gevoel op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik met je eens, misschien snuift hij hier behoorlijk minder crystal, maar dan nog is het enigszins frappant dat hij Saul niks doet, terwijl hij de 2 kids die een opmerking naar zijn oma hebben gemaakt na lang overleg alleen allebei een been breekt. Hij heeft relatief gezien weinig overtuiging nodig om mensen niet te vermoorden maar er "makkelijk van af laat komen". En dat van een small time advocaat die nogal veel met zijn vinger wijst in zijn non-verbaal bedrag. Ik vind het persoonlijk niet echt kloppen met het karakter van Tuco, ook als hij nog niet zo ver heen is van de meth. Ik baseer dit puur op de reactie naar de skaters van de desbetreffende afleveringen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...