Ga naar inhoud

Molyneux is weer goed bezig.


Squigler

Aanbevolen berichten

Wat valt er nog te zeggen over Peter Molyneux wat nog niet eerder gezegd is? Hij houdt van grote praatjes over zijn eigen games, maakt het vervolgens niet waar, en klaagt achteraf dat het een rush-job was, hij niet genoeg ruimte/vrijheid kreeg, of een ander excuus. De naam Molyneux is ondertussen synoniem aan loze beloftes, en een van zijn nieuwste projecten is daarop geen uitzondering. Ik heb de kickstarter niet gesteund, maar was vol goede hoop dat Godus een herleving zou zijn van de aloude god games van weleer. Ergo, ik koop op steam toegang tot de early acces en begin met spelen. Met early acces in mijn achterhoofd was ik niet te kritisch. Het gaat natuurlijk om een product wat niet af is. Maar na ruim twee jaar aan productie mag je toch wel ontwikkeling verwachten? Niets van dat! Molyneux is zelfs al op een ander project overgestapt (Trials) en de productie van Godus schiet maar niet op. De enige volle release was een snelle conversie naar mobiele apparaten om, waarschijnlijk, hun niet al te geringe kas van 500.000 pond te spekken. Lees hier waarom Molyneux nog steeds ontzettend Molyneux is: [Peter toch..](http://www.rockpapershotgun.com/2015/02/09/oh-godus-what-the-hells-going-on/#more-269297)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...